معرفی بهترین رستوران های استانبول

گردشگران زیادی سالانه شهر استانبول را مقصد گردشگری خود قرار می دهند، این شهر با دارا بودن مراکز تفریحی و گردشگری پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد. اما اگر قصد سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول را دارید، بدون شک برای پیدا کردن یک رستوران خوب در این شهر بزرگ سردرگم می شوید. در این مقاله ما قصد داریم با معرفی بهترین رستوران های استانبول کمک بزرگی برای پیدا کردن رستوران مورد نظر خود با یک پذیرایی عالی و مورد پسند شما داشته باشیم.

بهترین رستوران های استانبول

معرفی انواع رستوران های محلی و بین المللی استانبول

در هر شهری که مقصد گردشگری و سفر است مهمترین گزینه ای که برای صرف غذا به ذهن یک مسافر خطور می کند، صرف غذاهای محلی آن منطقه است، شهر استانبول نیز با دارا بودن تنوع بالایی از غذا های محلی و انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران در رستوران های مختلف می باشد. انواع رستوران ها با تنوع بالایی از غذا های محلی و دیگر غذا های بین المللی به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند. رستوران هایی همچون لوکانتا مایا، رستوران مرغ دریایی استانبول و رستوران فیش و رستوارن میکلا در استانبول از جمله بهترین رستوران های این شهر در ترکیه به شمار می آیند.

رستوران لوکانتا مایا

اگر برای صرف غذای ترکی می خواهید بدون صرف وقت بهترین رستوران را در ترکیه انتخاب کنید، بدون شک رستوران لوکانتا مایا گزینه ی مناسبی خواهد بود. پرطرفدارترین رسپی ترکیه را در این رستوران نوش جان کنید. این رستوران جزو رستوران های مشهور شهر استانبول به شمار می آید و به راحتی می توانید در خیابان کمانکش این شهر غذای خود را نوش جان کنید.

رستوران لوکانتا مایا

رستوران لموئت یا مرغ دریایی

در رستوران لموئت شما می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین غذای های محلی و دیگر غذا های بین المللی را نوش جان کنید. یک غذای خوشمزه در کنار منظره عالی این رستوران به همراه خاص ترین دسر که تا اکنون تجربه کرده اید دسر پاناکوتا با ماست خاطرات خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

رستوران لموئت یا مرغ دریایی

رستوران فیش

اگر می خواهید در شهر استانبول غذای خود را در خوش آب و هوا ترین بخش این منطقه در یک رستوران با کیفیت نوش جان کنید ما به شما رستوران فیش را معرفی می کنیم. این رستوران در یک جزیره خوش آب و هوا با تنوع بالایی از غذاهای دریایی گزینه های مختلفی را برای سرو وعده های غذایی پیشنهاد می دهد.

رستوران فیش

رستوران میکلا

در رستوران میکلا استانبول می توانید در فضای باز تنوع بالایی از غذاهایی که این رستوران برای مهمانان خود تدارک دیده است را سرو نمایید. سرآسپز این رستوران با ملیتی سوئیسی_ترکیه ای با پخت انواع غذاهای سنتی ترکیه ای و غذاهای اسکاندیناوی پذیرای مهمانان خواهد بود.

رستوران میکلا

بهترین رستوران ایرانی استانبولی

گردشگران ایرانی زیادی شهر استانبول را مقصد سفر خود قرار می دهند و با رزرو تور استانبول به گشت و گذار در این شهرگردشگری می پردازند. از همین رو این شهر با انواع رستوران های ایرانی میزبان ایرانی های عزیز در این شهر خواهد بود.

رستوران زعفرون استانبول رستوران ریحون استانبول

رستوران ریحون استانبول همچنین رستوران شهرزاد در استانبول و رستوران زعفران را می توان از معروف ترین رستوران های ایرانی شهر استانبول معرفی کرد. با معرفی بهترین رستوران های استانبول شما مسافران عزیز بدون دغدغه از صرف یک وعده غذایی خوب و عالی می توانید در این شهر پر از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری به گشت و گذار رفته و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *