باغ وحش وکیل آباد، جاذبه تفریحی در مشهد

اگر قصد خرید تور مشهد را دارید و در سفر به مشهد ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا می خواهید از مکان های تفریحی و گردشگری این شهر زیبا دیدن نمایید، بهتر است قبل از سفر به مشهد درباره جاذبه های تریحی و جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعاتی به دست آورید.این باغ وحش، یکی از مکان های دیدنی در شهر مشهد به شمار می آید که در تور مشهد خود می توانید از آن دیدن نمایید. در ادامه مقاله معرفی باغ وحش معرفی باغ وحش وکیل آباد مشهد مشهد از های تور با ما همراه باشید.

باغ وحش وکیل آباد مشهد، تور مشهد

بیشتر بخوانید:ویژگی‌های قابل توجه سد طرق

معرفی باغ وحش وکیل آباد

بزرگترین باغ وحش در استان خراسان رضوی را می توان باغ وحش وکیل آباد دانست که در شهر مشهد قرار دارد. این باغ وحش واقع در پارک جنگلی وکیل آباد مشهد، علاقه مندان زیادی را از مسافران و همشهریان مشهدی به خود جای می کند.

در سفر با تور مشهد اگر علاقه مند به تماشا انواع حیوانات اهلی و وحشی هستید، بازدید از این مجموعه را در سفر خود از یاد نبرید. وسعت بالای فضای این باغ وحش و همچنین دسترسی آسان به آن برای مسافران از مزایای بازدید از این مکان دیدنی به شمار می آید.

جاذبه گردشگری مشهد، باغ وحش وکیل آباد

حیوانات نگهداری شده در باغ وحش

وسعت بالای این باغ وحش موجب شده تا بتوان در این مجموعه 850 عدد حیوان با 125 گونه مختلف از حیوانات نگهداری شود و در معرض بازید عموم قرار گیرد. در بازدید از باغ وحش وکیل آباد می توانید از حیواناتی همچون کفتار، پلنگ آفریقایی، ببر بنگال، لاما، ببر، گوسفند، شامپانزه، خرس، کانگورو، میمون، پرندگان و ده ها گونه حیوانات دیگر دیدن نمایید. همچنین مسئولان مربوط در باغ وحش می توانند با معرفی حیوانات و گونه های مختلف آن ها شما را راهنمایی نمایند.

جاذبه های دیدنی مشهد، باغ وحش مشهد

بیشتر بخوانید:تور یک روزه مشهد گردی

موقعیت و زمان بازدید از باغ وحش

باغ وحش مشهد را می توان یکی از جاذبه های گردشگری در این شهر به شمار آورد، که مسافران می توانند در رزرو تور مشهد، بازدید از این منطقه را جزو برنامه های سفر خود قرار دهند. جهت دسترسی به این جاذبه تفریحی مشهد در تور مشهد خود می توانید از طریق مترو، اتوبوس های درون شهری و یا تاکسی به این منطقه دسترسی داشته باشید.

جاذبه تفریحی مشهد، باغ وحش مشهد

کلام آخر

در بازدید از این باغ وحش واقع در ضلع جنوب غریب پارک جنگلی وکیل آباد می توانید از یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مشهد به نام پارک وکیل آباد که در نزدیکی آن واقع شده است، دیدن نمایید. این مجموعه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8:30 الی 16:30پذیرای علاقه مندان می باشد.

کلمات مرتبط

قیمت بلیط باغ وحش مشهد ۱۴۰۱ ,باغ وحش مشهد چه حیواناتی دارد ,ساعت کاری باغ وحش مشهد ,شماره جدید باغ وحش مشهد ,پیج باغ وحش مشهد ,رزرو بلیط باغ وحش مشهد ,قیمت بلیط باغ وحش مشهد امروز ,سایت باغ وحش مشهد

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *