شهرهای معروف گردشگری ایتالیا را بیشتر بشناسید!

شهرهای گردشگری ایتالیا

تور ایتالیا یکی از آن تورهای گردشگری و توریستی بسیار محبوب است. کشور ایتالیا یکی از اصیل‌ترین و غنی‌ترین کشورهای در تمام دنیا می‌باشد. تاریخ و قدمت این شهر همواره توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. در واقع اگر عاشق معماری‌های زیبا، موزه‌ها و کلیساها، دریای آرام و بکر، جزایر متفاوت، تاریخ کهن و همچنین غذاهای خوشمزه هستید این کشور یک مقصد فوق العاده برای شما خواهد بود. لازم است بدانید شهرهای گردشگری ایتالیا هر یک سبکی خاص و جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارند. به همین دلیل است که در این مطلب قصد داریم به معرفی شهرهای گردشگری ایتالیا بپردازیم.

شما می‌توانید تور ایتالیا را به ارزان‌ترین قیمت از آژانس گردشگری “های تور” تهیه کنید.

 

معروف‌ترین شهرهای گردشگری ایتالیا

معروف‌ترین شهرهای گردشگری ایتالیا

رزرو تور ایتالیا در کل دنیا آماری بی‌سابقه دارد و این تنها از آن جهت است که جاذبه‌های گردشگری این کشور بسیار است. به طوری که ایتالیا رکوردار بیشترین جاذبه‌های دیدنی در میراث جهانی یونسکو شده است. شهرهای زیبایی چون ونیز و رم همه ساله پذیرای میلیون‌ها توریست می‌باشند. با ما همراه باشید تا زیباترین و مهم‌ترین شهرای این کشور را به شما معرفی کنیم.

شهرهای گردگشری ایتالیا عبارتند از:

  • شهر رم
  • شهر فلورانس
  • شهر ونیز
  • شهر میلان
  • شهر ناپل
  • جزیره سیسیل

 

شهر زیبای رم، پایتخت ایتالیا

شهرهای گردشگری ایتالیا- رم

شهر رم، پایتخت و اصلی‌ترین شهر کشور ایتالیا می‌باشد. گردشگران تور ایتالیا با سفر به این شهر زیبا می‌توانند از بناها و کلیساهای قرون وسطا، موزه‌ها وکاخ‌های رنسانس دیدن کنند. شهر رم تداعی کننده فرهنگ، معماری و هنر و همچنین قدمت می‌باشد. در این شهر نیز کشور مستقل و مجزا واتیکان وجود دارد. کشور واتیکان مرکز کلیسای کاتولیک‌هاست و محل اقامت پاپ می‌باشد.

از جاذبه‌های دیدنی رم می‌توان از کلوسئو نام برد. کلوسئو در واقع آمفی تئاتری برای اجاره و تماشای مسابقات گلادیاتورها بوده است. قلعه سنت آنجلو، فواره تروی با ارتفاع 26 متر و موزه‌‌‌های میکل آنژ و واتیکان از جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند.

شهر فلورانس، مرکز هنر و فرهنگ

شهرهای گردشگری ایتالیا- فلورانس

شهر فلورانس فعال‌ترین شهر برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌ها می‌باشد. نمایشگاه بین المللی دستی این شهر یکی از پر شورترین و دیدنی‌ترین‌های دنیاست. در شهر فلورانس تعداد زیادی موزه، کلیسا و کاخ‌های کهن وجود دارد. برخی از کلیسا‌ها و بناهای این شهر آنقدر زیبا هستند که ساخت آن سال‌ها طول کشیده است. ساخت کلیسای جامع این شهر 140 سال به طول انجامیده است. باغ بولولی، تپه سن مینیاتوآل از مناظر بکر بسیار دیدنی فلورانس هستند.

 

شهر ونیز، شهری شناور بر روی آب

شهرهای گردشگری ایتالیا- ونیز

یکی از شهرهای گردشگری ایتالیا ونیز رویایی است.لازم نیست به ونیز سفر کرده باشید تا این شهر زیبا را بشناسید. این شهر آنقدر شهرت دارد که کمتر کسی است تا آن را نشناسد. ونیز را به عنوان رمانتیک‌ترین و هنری‌ترین شهر دنیا نیز می‌شناسند. در ونیز شاهد کیلومترها کانل، خانه‌های روی آب، کوچه‌های باریک، میدان پیزا و کلیسای سن مارکو، پل آه، قایق‌های رنگارنگ کوچک هستید. یکی دیگر از ویژگی‌های شهر ونیز برگزای انواع کارناوال با ماسک‌های زیبا و جشنواره‌های هنر و فیلم است.

 

شهر میلان، شهر فشن و مد

شهرهای گردشگری ایتالیا-میلان

جالب است بدانید لقب شهر میلان، پایتخت مد است. این نام از آن جهت به این شهر داده شده است که برندها و کمپانی‌های معروف جهان در این شهر قرار دارد. برند ورساچه، ری بن و پلیس، دولچه و گابانا، پرادا، امپریو آرمانی، جورجیو والنتینو برخی از برندهای نامی شهر میلان هستند. این شهر نیز مانند دیگر شهرهای گردشگری ایتالیا غنی از کلیسا، موزه، میدان‌های زیبا، معماری گوتیک و اصیل می‌باشد. مراکز خرید کمپانی‌های بزرگ، فروشگاه‌های خوراکی‌‌های متنوع نیز از دیگر جاذبه‌های شهر میلان می‌باشند.

 

شهر ناپل، گنجی در دل ایتالیا

شهرهای گردشگری ایتالیا-ناپل

شهر ناپل از ترکیب دو سبک مدرن و سنتی پی روی می‌کند. ناپل یکی از  جنوبی و پر شورترین شهرهای ایتالیتاست. این شهر که در کوهپایه قرار دارد و دارای آب و هوایی دل انگیز می‌باشد. جالب است بدانید شما می‌توانید با بازدید از ناپل شهر پمپی را که زیر گدازه‌های آتشفشان سوخته است را مشاهده کنید. این شهر بندری مجهز به کشتی‌های مسافرتی، تجاری، باری و تفریحی بسیار است. رستوران‌های ناپل به پیتزا و اسپاگتی‌های بی نظیرش معروف است. در این شهر می‌توانید شاهکارهای نقاشی و مجسمه یونان و رم را ببنید.

 

جزیره سیسل، مافیای بزرگ دنیا

شهرهای گردشگری ایتالیا

سیسل بزرگ‌ترین و معروف‌ترین جزیره ایتالیا می‌باشد. این جزیره در واقع مجزا از دیگر قسمت‌های ایتایاست و بزرگ‌ترین مافیای جهان را در خود جای داده است. سواحل زیبا، دریای آرام و دیدنی، آب و هوای مدیترانه‌ای، کوه و غارهای بی نظیر و برج ساعت نجومی از جاذبه‌های گردگشری این جزیره هستند. شنا در آب‌های آزاد یکی از بهترین یادگاری‌ها از شهرهای گردشگری ایتالیاست.

 

آژانس گردشگری “های تور” امید دارد با راهنمای سفر ایتالیا و معرفی شهرهای توریستی آن بتواند سفری بیاد ماندنی را به شما هدیه دهد. برای رزرو تور ایتالیا و اقامت در بهترین هتل‌ها به ما تماس بگیرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *