ساحل خرچنگ های چابهار

یکی از جذاب ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری ایران را می توان در جنوب کشورمان و ساحل خرچنگ های چابهار نام برد. بد نیست بدانید این جاذبه گردشگری  واقع در تنها بندری از کشور می باشد که در اقیانوس واقع شده است. در حقیقت ایران دارای یک بندر اقیانوسی است که آن هم بندر زیبای چابهار واقع در استان سیستان و بلوچستان می باشد.

ساحل خرچنگ های چابهار

ساحل خرچنگ های چابهار به دلیل جنب و جوش صد ها خرچنگ که روی صخره در حال تلاش برای یافتن طعمه هستند به این نام نامیده می شود و چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری را ایجاد کرده است که موجب جذب روز افزون گردشگران از داخل و حتی خارج از کشور شده است این ساحل از لحاظ زیست محیطی بسیار حائز اهمیت است و برخی از انواع خرچنگها بومی این منطقه هستند و فقط در ایران وجود دارند.

ارتفاع بالای موج در این ساحل که گاهی به پنج متر نیز می رسد از شگفتی های دیگری است که می توانید در ساحل خرچنگ ها به تماشا کنید، زیبایی این ساحل در کنار صخره های طبیعی آن نیز دوچندان می شود و یک منظره بی نظیری را برای گرفتن عکس های یادگاری برای مسافران فراهم می آورد.

 اگر علاقمند به تماشای طلوع و غروب خورشید هستید، بدون انتخاب ساحل خرچنگ در چابهار انتخاب مناسبی برای مشاهده این پدیده ی زیبا خواهد بود. از دیگر زیبایی های فوق العاده این جزیره ی زیبا می توان صخره هایی که از جلبک ها پوشیده شده اند و ماهی های رنگی کوچکی که کاملاً واضح قابل مشاهده هستند  را برشمرد.

انتخاب یک روش مناسب برای سفر برای افرادی که قصد سفر به این نقطه پر از اماکن تفریحی و گردشگری را دارند، گزینه مهمی می باشد که انتخاب یک تور گردشگری مناسب و گشت و گذار در این ساحل شگفت انگیز لذت یک سفر رویایی را برای شما علاقه مندان به این مناظر از طبیعت فراهم می آورد.

 گردشگران تور چابهار در گشت و گذار از این شهر، تماشای ساحل خرچنگ ها را می بایست در اولویت سفر خود قرار دهند. علاوه بر یک سفر تفریحی و لذت بخش با انتخاب یک تور مناسب می توانید از امکانات رفاهی این منطقه دیدنی نیز بهره مند شوید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *