شکم گردی در رستوران های جزیره کیش

شکم گردی یکی از ملزومات سفر به حساب می آید، این تفریح دوست داشتنی طرفداران زیادی دارد. اما متاسفانه به دلیل هزینه های زیاد سفر افراد نمی توانند به سراغ رستوران ها بروند با خوردن غذا لذت ببرند. اما نگران نباشید!!! تیم های هتل برای شما خبری ویژه دارد تنها کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، تا با رستوران های جزیره کیش آشنا شویم.

آشنایی با رستوران های جزیره کیش

ایران ویچ شعبه کیش

فست فود امروزه غذای مورد علاقه همه افراد می باشد و پیر و جوان نمی شناسد. ایران ویچ در کیش توانسته است با کیفیت و قیمت های مناسب خود بسیار محبوب شود. خوردن یک چیز برگر در رطوبت ملایم جزیره کیش می تواند خاطره ای خوش را در ذهن ما به جای بگذارد.

ایران ویچ شعبه کیش

هتل های نزدیک به رستوران ایران ویچ

هتل پانیذ کیش یکی از هتل های نزدیک رستوران ایران ویچ می باشد. فاصله رستوران تا هتل تنها 200 متر می باشد. هتل پانیذ کیش 60 واحد اقامتی برای توریستان جزیره کیش تهیه کرده است و آماده میزبانی از مسافران می باشد.

  • آدرس و شماره تماس رستوران ایران ویچ
  • آدرس: جزیره زیبای کیش _ روبروی بازار های پردیس _ ساختمان ایران ویچ
  • شماره تماس: 07644422005

رستوران برادران بختیاری

به شما پیشنهاد می دهیم بعد از گشت زدن در منطقه عرب ها به سراغ رستوران برادران بختیاری بروید. این رستوران با منوی ایرانی فرنگی اماده میزبانی از توریستان جزیره کیش می باشد. غذا های این رستوران بسته به کیفیت هزینه بسیار مناسبی دارد.

رستوران برادران بختیاری کیش

هتل های نزدیک به رستوران برادران بختیاری

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش به حساب می آید.این هتل پنج ستاره فاصله بسیار کمی تا رستوران برادران بختیاری دارد. هتل دریایی ترنج 100 اتاق برای اقامت توریستان جزیره کیش تهیه کرده است و آماده میزبانی از مسافران و گردشگران می باشد.

  • آدرس و شماره تماس رستوران برادران بختیاری
  • آدرس: جزیره زیبا کیش _ بلوار نیایش _ جنب مسجد خاتم النبیاء
  • شماره تماس:07644431034

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب در ساختمانی با قدمت 2000 ساله در حال میزبانی از توریستان می باشد. معماری این رستوران با منوی ارائه شده هارمونی خاصی را تشکیل داده است. این رستوران با موسیقی زنده باعث می شود خاطره این رستوران برای همیشه در ذهن شما بماند.

رستوران پایاب کیش

هتل های نزدیک رستوران پایاب کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد و هرساله میزبان توریستان زیادی می باشد. این هتل به رستوران پایاب بسیار نزدیک می باشد. این هتل با 186 اتاق آماده میزبانی از توریستان و گردشگران می باشد.

  • آدرس و شماره تماس رستوران پایاب
  • آدرس: جزیره زیبا کیش _ بلوار المپیک _ رستوران پایاب
  • شماره تماس: 07644423638

رستوران پوریا در جزیره کیش

رستوران سنتی پوریا یکی از محبوب ترین رستوران های جزیره کیش به حساب می آید. این رستوران با موسیقی زنده از مشتریان خود استقبال می کند منوی غذا های سنتی این رستوران با فضای رستوران بسیار تطابق پیدا کرده است.

رستوران پوریا در جزیره کیش

هتل های نزدیک رستوران پوریا

رستوران پوریا واقع در هتل پارمیس می باشد هتل پنج ستاره پارمیس با 168 اتاق اقامتی آماده میزبانی از توریستان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد

  • آدرس و شماره تماس رستوران پوریا
  • آدرس: جزیره زیبا کیش _ میدان پردیس _ هتل پارمیس کیش _ رستوران پوریا کیش
  • شماره تماس: 07644468619

رستوران شاندیز صفدری

یکی از رستوران های سرشناس در ایران ساندیز صفدری می باشد که در شهر های مختلف شعبه دارد. یکی از شعبه های این رستوران در جزیره کیش قرار گرفته است. منوی رستوران بیشتر با غذا های دریایی پر شده است. قیمت مناسب این هتل می تواند گزینه ای خوب برای شکم گردی در جزیره کیش باشد.

رستوران شاندیز صفدری کیش

هتل های نزدیک به رستوران صفدری

هتل پنج ستاره آرامیس پلاس نزدیک ترین هتل نزدیک به این رستوران می باشد. هتل آرامیس پلاس با 171 اتاق آماده توریستان داخلی و خارجی در جزیره کیش می باشد. این هتل در آبان سال 1399 شروع به کار کرده است.

  • آدرس و شماره تماس رستوران صفدری کیش
  • آدرس: جزیره زیبا کیش _ خیابان رودکی _  میدان پردیس _ هتل پنج ستاره آرامیس پلاس _ رستوران شاندیز صفدری
  • شماره تماس: 090220098024

در آخر ….

برای تفریح کردن هیچ بهانه ای قبول نیست تنها کافی است اراده کنیم تا بتوانیم یک تفریح خوب را انجام دهیم. در این مقاله سعی کردیم تفریحات شکم گردی را برای شما آسان کنیم. اگر می خواهید به کیش سفر کنید کافی است برای رزرو تور کیش اقدام کنید و آماده سفر به این جزیره زیبا شوید تیم “های تور” با پشتیبانی شبانه روزی همراه شما می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *