رستوران های ایرانی در استانبول کدام اند؟

یکی از شهر های توریستی و پرطرفدار در کشور ترکیه، شهر استانبول بوده که در کشور ما نیز مسافران زیادی این شهر را مقصد گردشگری خود قرار می دهند. در سفر بخش مهمی که می بایست به آن اهمیت دهید انتخاب رستوران های با کیفیت در شهر مقصد است که بتوان غذا های خوش طعم و خوشمزه را نوش جان کنید. در این مقاله از های تور قصد معرفی بهترین رستوران های ایران در استانبول را داریم، در ادامه با ما همراه باشید تا با آشنایی رستوران های معتبر این شهر بتوانید بهترین غذاهای ایرانی را در سفر به استانبول نوش جان کنید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی در استانبول

رستوران نایب استانبول

یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در شهر استانبول واقع در خیابان فاتح را می توان رستوران نایب استانبول نام برد، در این رستوران با طبخ غذا های خوش طعم ایرانی با ظرفیت 120نفر و سرویس دهی منظم از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرایی گردشگران و مسافران ایرانی می باشد. با پخش موسیقی زنده در کنار وعده های خوشمزه غذای اصیل ایرانی تجربه ای لذت بخش از سفر به استانبول برایتان به یادگار خواهد ماند.

رستوران نایب استانبول

رستوران ریحون

اگر سری به میدان معروف استانبول یا همان میدان تقسیم این شهر بزنید، بدون شک به یکی از بهترین رستوران های با کیفیت ایرانی در این شهر دست خواهید یافت. رستوران ریحون با پخت لذیذترین غذاهای ایرانی در محیطی کاملا ایرانی و مدرن خاطرات به یادمادنی را از سفرتان به این شهر به یادگار خواهد گذاشت.

در این رستوران می توانید از میان منوی غذایی با غذاهای استیک، حلال همچنین آسیای مدیترانه از ساعت 12 ظهر تا 23 وعده غذایی نهار و شام خود را در سفر نوش جان کنید. سرویس بیرون بر این رستوران یکی دیگر از خدماتی است که برای مشتریان خود در هرجای شهر که باشند در نظر گرفته است.

رستوران ریحون استانبول

رستوران آسمان

در ادامه معرفی بهترین رستوران های ایرانی در استانبول به رستوران آسمان واقع در خیابان فاتح این شهر خواهیم رسید. در این رستوران با پخت وعده های نهار و شام با منوی کاملا ایرانی پذیرای مشتریان علاقه مند به سرو غذاهای لذیذ ایرانی می باشد.

با انتخاب رستوران آسمان در شهر استانبول می توانید از عطر و طعم غذاهای لذیذ ایرای در خارج از کشور ایران بهره ببرید و با قیمتی مناسب غذای مورد نظر خود را نوش جان کنید.

رستوران آسمان استانبول

رستوران شهرزاد

رستورانی معروف با پخت غذا های ایرانی واقع در میدان تقسیم شهر استابول، به نام رستوران شهرزاد جزو بهترین رستوران های ایرانی این شهر آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد. در این رستوران می توانید با منوی گسترده ای از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و غذاهای آسیای میانه، خاطره ای خوش طعم را از سفرتان در استانبول داشته باشید.

جهت سرو وعده های غذایی می توانید از ساعت 8 تا 24 ضمن سفارش غذاهای خوشمزه از فضای عالی و دنج این رستوران همچنین قیمت مناسب غذاهای آن لذت ببرید.

 رستوران شهرزاد استانبول

رستوران شیراز

در سفر پس از رزرو هتل و انتخاب محل اقامتی مطمئن انتخاب رستوران های مناسب و با کیفیت شهر مقصد جهت سرو وعده های غذایی، جزو الویت های مهم مسافران به شمار می آید. با رزرو تور استانبول می توانید با انتخاب رستوران های با کیفیت ایرانی همچون رستوران شیراز غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنید.

در سفر به استانبول با انتخاب رستوران شیراز، حس و حال شهر شیراز و غذاهای اصیل ایرانی را در این شهر تجربه خواهید کرد. فضای زیبای رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و خوش طعم همچنین پرنسل منظم و مجرب خاطره ای به یادمادنی برایتان به یادگار خواهند گذاشت.

رستوران شیراز استانبول

با انتخاب و رزرو تور از های تور می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل ها و سرو غذا در بهترین رستوران های شهر مقصد تجربه ای به یادماندنی را در سفر با های تور کسب کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *