رزرو تور کیش ، تابستانی متفاوت

رزرو تور کیش در تابستان

اکثر مردم ایران هنگام انتخاب مقصد سفر، اولین گزینه به شمال فکر می‌کنند. اما اگر می‌خواهید تابستانی متفاوت داشته باشید، لازم است مقصد سفر را تغییر دهید. با رزرو تور کیش و اقامت در یک هتل عالی سفری متفاوت را تجربه کنید. عده‌ای بر این باور هستند که سفر به کیش هزینه‌ زیادی در پی دارد. اما این یک باور کاملا غلط است. زیرا با رزرو تور کیش لحظه آخری در تابستان، هزینه‌ی سفر بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.

در واقع اگر تاکنون به کیش سفر نکرده‌اید و نگرانی هزینه‌های احتمالی را داشتید. سفر به کیش در فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های سفر در فصل تابستان آشنا شوید.

خوشبختانه در آژانس گردشگری “های تور” می‌توانید بهترین رزرو تور ممکن را داشته باشید.

رزرو تور چیست؟

در واقع رزرو تور، توسط آژانس‌های گردشگری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. شما برای سفر به کیش یا هر مقصد دیگری نیازمند خرید بلیط و رزرو هتل هستید. خرید بلیط و یا رزرو هتل مراحل مخصوص به خود را دارد. برای مثال لازم است زمان رزرو هتل نیز با ساعت پرواز یکی باشد و مسائلی از این دست.

بنابراین آژانس‌های گردشگری برای سهولت بخشیدن به این امور فعالیت می‌کنند. آژانس‌های گردشگری با بستن قرارداد با هتل و ایرلاین‌ها، تور مسافرتی فراهم می‌کنند. در این قراردادهای کاری معمولا تخفیفات خوبی لحاظ خواهد شد. که البته در سفر به کیش بدون رزرو تور ممکن نخواهد بود. آژانس‌های گردشگری چون “های تور” با ارائه پکیج‌های پیشنهادی هتل و پرواز چارتری به مسافران،هزینه‌ های سفر را کاهش می‌دهند.

رزرو تور چیست

رزرو تور در هر آژانس با توجه به هتل انتخابی خدمات خاصی عرضه می‌کند. برای مثال با رزرو تور یک هتل 5 ستاره نظیر هتل ویدا کیش، هتل ایران کیش، هتل پانوراما کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل شایگان کیش و… خدماتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت برای مسافر رایگان می‌باشد.

تور ارزان در تابستان…

جزیره کیش به دلیل مجاورت با دریا، دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است. در فصل تابستان به دلیل هوای به نسبت گرم و شرجی، مسافران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند. به همین منظور ایرلاین‌ها و هتل‌ها برای جذب مسافر تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند. بنابراین اکثر افرادی که قصد سفر به کیش با هزینه کمتر را دارند. فصل تابستان را انتخاب می‌کنند.البته رزرو تور در فصل تابستان نیز علاوه بر کاهش هزینه مزایای دیگری دارد. یکی از این مزایا استفاده از ورزش‌های آبی نظیر پاراسل، شاتل وغواصی است.

تور ارزان در تابستان...

لازم است یادآور شویم نگران گرمای هوا نباشید زیرا تمامی هتل‌ها، تاکسی‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید مجهز به کولرهای قوی هستند.

تور کیش ارزان یعنی چه؟

به تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت گفته می‌شود. با سفر با تور لحظه آخری هزینه‌‌های سفر به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند. این کاهش از آن جهت است که سرویس‌هایی که در تورها در نظر گرفته شده به فروش نرسیده است. به عنوان مثال آژانس گردشگری “های تور” سرویس‌هایی نظیر بلیط پرواز یا اقامت در اتاق یک هتل را خریداری می‌کند. اما این تور که برای زمان خاصی بوده است به فروش نرسیده است. به همین دلیل آژانس برگزار کننده تور به دلیل آن که ضرر نکند، با قیمت کمتری این تور به فروش می‌رساند.

تور کیش ارزان یعنی چه؟

رزرو تور کیش لحظه آخری یک شانس بزرگ برای افرادی است که قصد سفر ارزان دارند. به این صورت که ممکن است تور لحظه آخری پیشنهادی به شما اقامت در یک هتل 4 یا 5 ستاره باشد. اما تخفیف این تور بیش از 30 یا 40 درصد و گاها 50 درصد می باشد.

برای رزرو تور لحظه آخری کیش و اطلاع از پکیج‌های پیشنهادی به “های تور” تور مراجعه کنید.

ویژگی‌های رزرو تور کیش در “های تور”

آژانس گردشگری “های تور” به دلیل همکاری با اکثر هتل‌های کیش، تنوع هتل بسیار بالایی دارد. بنابراین شما می‌توانید تور متناسب با سلیقه خود را داشته باشید. این بدین معناست که دست شما در انتخاب زمان، هواپیمایی و هتل باز است. برای رزو تور لحظه آخری کیش در فصل تابستان بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید.

خدمات رزو تور در “های تور” عبارتند از:

  • اقامت در هتل‌های 5 ستاره و هتل آپارتمان
  • رزرو بلیط پرواز در بهترین هواپیمایی‌ها
  • ترانسفر رفت و برگشت برای مسافران
  • راهنمای سفر و مشاوره کارشناسی
  • ارائه تورهای ویژه در 4 فصل سال
  • ارائه تورهای لحظه آخری عالی و…

ویژگی‌های رزرو تور کیش در

از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی جزیره زیبای کیش نیز نباید غافل شد. با رزرو تور کیش می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری بی شمار کیش نظیر کشتی یونانی، کاریز زیر زمینی، قلعه جنی، شهر باستانی حریره، خانه اعیانی، خانه مردم شناسی و …  که تنها بخشی از جاذبه‌های دیدنی کیش هستند بهره ببرید.

 

جهت رزرو تور کیش و یا کسب اطلاع از چگونگی ررزو هتل به آژانس گردشگری “های هتل” مراجعه کنید. لازم است بدانید کارشناسان فروش صبور مجموعه ما برای مشاوره دهی در خدمت شما هستند.

امید داریم بتوانید سفری ارزان و رویایی را تجربه کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *