رزرو تور مشهد، سفری به پایتخت معنوی ایران

رزرو تور مشهد

وجود حرم امام هشتم شیعیان در مشهد، این شهر را تبدیل به یک شهر با قدمت تاریخی مذهبی کرده است. دومین کلان شهر ایران سالانه میزبان 27 میلیون مسافر داخلی و خارجی است که برای ماطم های مذهبی به این شهر سفر میکنند. مشهد در شمال شرق کشور عزیزمان قرار دارد. این شهر ابتدا محلی سکونت اقوام آریایی بود و بر اساس دانسته ها و اکتشافات مربوط به هزاره 5 قبل میلاد بر میگردد. واژه مشهد برگرفته از دوران بارگاه مقدس امام رضا (ع) است و معنای آن یعنی: شهود و شهادتگاه و جایگاه قبور ائمه و بزرگان است. یکی از ویژگی ها مهم این کلان شهر وجود هتل های لوکس و فراوان در اطراف حرم مطهر است و شما میتوانید با رزرو تور مشهد یا رزرو تور لحظه آخری به مشهد سفر کنید و زیارت خودرا به جا آورید.

رزرو تور مشهد

جاذبه های مشهد

مشهد از لحاظ صنعتی و اقتصادی هم رتبه دوم را داراست. مشهد جاذبه های گردشگری و زیارتی بسیاری دارد. دیگر جاذبه های جذاب و زیارتی منحصر به فردی مانند: پارک کوهسنگی، موزه آستان قدس، کوهستان پارک، پارک ملت، آرامگاه فردوسی، یاسر ناصر، پارک کوهسنگی، پارک های آبی که در شهر هستند و… است.

پارک آبی مشهدکوهسنگی مشهدمشهد

و مرکز خرید های زیادی مانند: الماس شرق، برج آرمیتاژ، پروما، محله هفده شهریور وجود دارد.

الماس شرقبرج آرمیتاژپروما

سوغات مشهد

  • زعفران
  • زرشک
  • مهر
  • تسبیح
  • خشکبار
  • صنایع دستی مشهد
  • قالی های دست باف
  • حصیر بافی
  • فرآورده های چرمی و چوبی

آب و هوای مشهد

در این شهر وضعیت جوی متغیر است اما به شکل معمول معتدل است. کم ترین دما در سرد ترین فصل سال 15 درجه و بیشترین دما در تابستان 35 درجه است. چون این شهر در منطقه ای خشک قرار دارد معمولا شب های خنکی دارد.

رزرو تور مشهد از های تور 24

بهترین زمان برای رزرو تور مشهد

برای هر کسی که به مشهد سفر می کند زمان برایش تعریف متفاوتی دارد. از نظر آب و هوایی بهترین زمان فصل بهار است چون هوایی معتدل دارد. در فصل تابستان مسافران و زائران زیادی به این شهر سفر میکنند است. بدترین فصل برای سفر به مشهد فصل زمستان است زیرا که در این فصل دمای شهر گاهی اوقات به زیر 15 درجه زیر صفر می رسد و گشت و گذار در شهر بسیار سخت می شود. چون شهر در منطقه خشکی قرار دارد و در زمستان هوای آنجا به شکل گرم و خشک در می آید. یکی دیگر از بهترین زمان ها برای سفر به این شهر هنگام مناسبت های مذهبی و اعیاد ایرانی است.

حرم امام رضا                              فصول سرد مشهد

شما میتوانید برای سفر به شهر مشهد با کارشناسان های تور 24 تماس حاصل کنید و برای رزرو تور مشهد زمان و هتل خود را انتخاب کنید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *