رزرو تور لحظه آخری و دیدنی‌های قشم

خوشبختانه در کشور ایران مناطق توریستی و گردشگری بسیار وجود دارد. جنوب ایران مملو از مکان‌های دیدنی است. برخی از این جاذبه‌ها طبیعی و برخی دیگر تاریخی هستند. جزیره کیش سال‌هاست به عنوان لاکچری‌ترین جزیره ایران محسوب می‌شود. اما جزیره قشم با وجود وسعت بسیار، کمتر مورد توجه بوده است. چندین سال است که تور قشم همانند تور کیش یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی است. امروزه تور قشم به دلیل مقرون به صرفه‌تر بودن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. رزرو تور لحظه آخری قشم، در تمام ایام سال مورد توجه توریست‌ها واقع می‌شود.

آژانس مسافرتی “های تور” در این مطلب قصد دارد به دیدنی‌های قشم و چگونگی رزرو تور ارزان قشم بپردازد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو تور لحظه آخری

ماجراجویی در تور قشم

بازدید از جزیره‌ها همیشه شور و حال خاصی به نسبت دیگر مناطق دارند. اگر اهل سفر و عاشق دیدنی‌های خارق العاده هستید، تور قشم را از دست ندهید. در توضیح مشخصات بزرگ‌ترین جزیره ایران می‌توانیم بگوییم، قشم یک جزیره همه چیز تمام است. با رزرو تور قشم، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری قشم می‌توانید از سواحل و دریا نیز لذت ببرید. در کنار آن چه گفته شد نیز تجربه خرید ارزان قیمت را نیز می‌توان اضافه کرد.

بهترین بازارهای ایران در این جزیره واقع شده است. این منطقه آزاد، اجناس برقی، آرایشی و بهداشتی و پوشاک را وارد کشور می‌کند. با رزرو تور لحظه آخری قشم، می‌توانید از جاذبه‌های اطراف قشم دیدن کنید. در اطراف این جزیره، جزایر کوچک و شگفت انگیزی قرار دارد. بنابراین با رزرو تور قشم امکان بازید از این جاذبه‌ها را خواهید داشت.

خلیج فارس در رزرو تور لحظه آخری

 

جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم

به جرات می‌توان گفت قشم، جزیره شگفتی‌ها و عجایب نه در ایران بلکه در کل دنیاست. قشم تنها ژئوپارک موجود در ایران است. زیرا در این منطقه انواع گونه‌های زیست محیطی و زمین شناسی موجود است. جاذبه‌های این جزیره به دو دسته کلی طبیعی و تاریخی تقسیم می‌شوند.

جنگل حرا:

در این جنگل، درختان معلق در آب هستند. این درختان در آب‌های شور رشد می‌کنند و پوشش بسیار نادری می‌باشند.

بازدید از جنگل حرا در رزرو تور لحظه آخری

دره ستارگان:

این دره پس از 2 میلیون سال به وجود آمده است. تندبادها و رگبارها و آب‌ها سبب به وجود آمدن ستاره‌هایی در این دره شده‌اند.

غار خربس:

این غار از زمان‌های دور محل نیایش الهه آب در آیین زرتشت بوده است. کنده کاری‌های این غار بسیار فوق العاده است.

دیدنی‌های قشم در رزرو تور لحظه آخری

تنگه چاهکوه:

تنگه چاهکوه نیز بر اثر باد و بارون به وجود آمده است. در حفره‌های این تنگه آب‌های شیرین جمع آوری می‌شوند.

قلعه پرتغالی‌ها:

این قلعه از زمان استعمار پرتغالی بیش از 100 سال پیش ساخته شده است. این قلعه مهمات بسیار بزرگ است و دارای تونل می‌باشد.

غار نمکی و جزایر ناز از دیگر جاذبه‌های قشم هستند. البته در نزدیکی جزیره قشم، جزیره هنگام، جزیره هرمز و جزیره لارک نیز واقع شده است. با رزرو تور قشم در “های تور” می‌توانید از تمامی این جاذبه‌ها دیدن فرمایید.

بهترین زمان سفر به قشم

جنوب کشور آب و هوای گرمی دارد. علاوه بر گرما، رطوبت این مناطق به دلیل مجاورت با دریا بسیار است. بهترین زمان سفر به این جزیره در نیمه دوم سال است. از اوایل پاییز تا بهار بهترین زمان رزرو تور قشم است.

رزرو تور لحظه آخری ارزان قیمت

ویژگی‌های رزرو تور لحظه آخری

قطعا ما به تمامی نقاط ایران سفر نکرده‌ایم. در نتیجه با آن منطقه آشنایی نداریم. بهترین کار درهنگام سفر، شرکت در تورهای داخلی است. آژانس‌های گردشگری‌ چون “های تور” با ارائه تور سفر را برای مسافران آسان می‌کنند. با رزرو تور سفری اقتصادی و برنامه ریزی شده خواهید داشت.

ویژگی‌های تور لحظه آخری عبارتند از:

  • برنامه ریزی در صرف و صرفه جویی از وقت
  • بازدید از امکان دیدنی با وسیله نقلیه عمومی
  • وجود لیدر در بازدید از امکان و بررسی محل
  • قیمت مقرون به صرفه‌تر از سفرهای معمولی
  • رزور هتل‌های خوب با قیمت‌های ارزان‌تر
  • استفاده از تخفیفات ویژه و آفرهای تور

تفاوت تور لحظه آخری و تور معمولی

تور لحظه آخری با تور معمولی چه فرقی دارد؟ آژانس‌های مسافرتی یا گردشگری با هتل‌ها قرارداد تنظیم می‌کنند. به این صورت که هتل و پروازی را مثلا قشم تا تاریخی معین رزرو می‌کنند. زمانی که هتل و پرواز تا تاریخ معین، به فروش نرود و تقاضا نداشته باشد. به دلیل باطل نشدن این هزینه، آژانس تور را با قیمت پایین‌تری در اختیار مسافر قرار می‌دهد. بنابراین مسافران در زمان اندک می‌توانند، رزرو تور لحظه آخری قشم را تهیه کنند. هزینه سفر با شرکت در این تورها به طرزقابل توجه‌ای کاهش می‌یابد.

رزرو تور لحظه آخری قشم

چگونگی قیمت تور قشم

در وهله اول لازم است بدانید، هزینه تاثیر گذار بر تور زمان است. برای مثال تور 3 روزه با تور 5 روزه متفاوت است. همچنین تورهای تک مقصده از تورهای ترکیبی نیز ارزان‌تر هستند. با توجه به این نکات تورهای لحظه آخری نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر می‌باشند.

ارزان‌ترین زمان رزرو تور لحظه آخری عبارتند از :

به طور کلی بهترین زمان شرکت در تورهای لحظه آخری در ماه‌های گرم سال است. فصل تابستان ارزان‌ترین تورها را ارائه می‌دهد.

رزرو هتل قشم در “های هتل”

آژانس مسافرتی “های هتل” با ارائه هتل های ارزان قیمت، از محبوب‌ترین آژانس‌های فعال است. با مراجعه به رزرواسیون “های هتل”، به راحتی می توانید برای رزرو هتل قشم اقدام کنید. شما با توجه به بودجه خود می‌توانید رزرو هتل 4 ستاره قشم و یا رزرو هتل آپارتمان شیک قشم را داشته باشید.

بهترین هتل‌های قشم در رزرو تور لحظه آخری عبارتند از:

لازم به دکر است که جزیره قشم در بین شهر هایی قرار دارد که می توان به صورت اقساطی به آن سفر کرد.

یک دیدگاه

  1. تور لحظه آخری خیلی بهتره چون هم بهترین پرواز رو میتونی داشته هم اینکه هزینه های پرداختی خیلی کمتر میشه. من از های تورپرواز لحظه اخری رزرو کردم خیلی راضی بودم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *