رزرو تور دبی به همراه راهنمای سفر به آن

رزرو تور دبی

در چند سال اخیر گردشگران ایرانی برای سفر به دبی که امروزه یک قطب گردشگری دنیا تبدیل شده است می روند. دبی به دلیل داشتن برج ها و هتل های آسمان خراش زیادی که دارد و مراکز خرید برند و جذاب اینقدر محبوبیت پیدا کرده است. شما میتوانید با رزرو تور دبی از سایت های تور 24 یکی از لاکچری ترین سفر ها رو تجربه کنید. برای سفر به دبی باید بدانید تمام مردم محلی در آنجا به زبان عربی صحبت میکنند اما به زبان اینگلیسی هم مسلط هستند. دبی توانسته در کم تر از نیم قرن به این شکلی و شمایل حال برسد و هر روز در حال پیشرفت است. این شهر به شکل سنتی و مدرن در هم آمیخته شده و جاذبه های بسیاری دارد.

رزرو تور دبی

هنگام رزرو تور دبی چه زمانی را باید انتخاب کنیم؟

دبی از لحاظ موقعیت جغرافیایی آب و هوای بسیار گرم و خشکی دارد. به همین دلیل به مسافران پیشنهاد میشود در فصول پاییز و زمستان به این کشور سفر کنند تا لحظات خوش و ماندگار تری داشته باشند.

تفریحات دبی

به دلیل بیابانی بودن این شهر از تفریحات مرسوم آنجا بیابان گردی، جشن های بادی، شتر سواری است.(البته به دلیل امکانات زیاد این شهر تفریحات بیشماری وجود دارد، اینها تفریحات سنتی محسوب می شوند)

تفریحات دیگر که هزینه های متفاوتی دارند مانند گشت و گذار با ماشین لوکس در شهر، سافاری، بازدید از برج خلیفه و… تمامی این ها جزء تفریحات لوکس و لاکچری محسوب می شوند.

امارات متحده                        ماشین های دبی

ویزای دبی برای ایرانیان

معمولا ایرانیان با رزرو تور دبی میتوانند از ویزای توریستی خود استفاده کنند. اما برای ویزای انفرادی دبی میتوانند از چک یا ضمانت نامه بانکی بهره ببرند. ویزا دبی به شکل الکترونیکی از طریق آژانس مسافرتی مربوطه برای شما صادر می شود. برای دریافت ویزای دبی چه مدارکی مورد نیاز است؟

اصل پاسپورت، کپی پشت و رو کارت ملی، کپی تمامی صفحات شناسنامه، بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و فرم درخواست ویزا را به آژانس مسافرتی مربوطه می دهید تا مراحل ایجاد ویزا توریستی را برای شما انجام دهند. ویزای توریستی به شکل 90 روزه یا 30 روزه صادر میشود.

رزرو تور دبی

ویزای طلایی چیست؟

امارات برای جذب افراد متخصص و حرفه ای شرایطی را تحت عنوان ویزای ده ساله فراهم کرده و افرادی مانند پزشکان، مهندسان کامپیوتر، مهندسان الکترونیک، مهندسان برق و زیست فناوری، مهندسان برق، مهندسان زیست فناوری میتوانند برای این ویزا درخواست بدهند. خیلی از افراد در سراسر دنیا برای این ویزا درخواست می دهند چون خوساتار پیشرفت در زندگی خود هستند.

قوانینی که باید رعایت کنید

در این شهر بدون اجازه مردم نمیتوانید از آنها عکس بگیرید و جرم محسوب می شود. نوشیدن شراب در مکان های عمومی جرم است. از رقصیدن و ابراز عشق در خیابان ها ممنوع است. اگر در ماه رمضان به این شهر میروید خوردن خوراک در عموم جرم است و مجازات دارد.

هتل برج العرب                        هتل دبی

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *