رزرو تور استانبول با هتل های لاکچری

رزرو تور استانبول

رزرو تور استانبول

برای سفر به کشور ترکیه و رزرو تور استانبول نمیتوان از بین حجم انبوهی از هتل های این شهر که هر هتل از دیگری بهتر است یکی را انتخاب کرد به همین منظور در این مقاله چند هتل لوکس و سلطنتی را به شما معرفی کنیم که از اقامت خود در شهر زیبای استانبول لذت ببرید. شما میتوانید برای انتخاب هتل و تور مد نظر به سایت های تور 24 مراجعه کنید.

هتل رادیسون

هتل رادیسون یکی از هتل های 5 ستاره است در یکی از مناطق معروف و تجاری استانبول قرار دارد. امکانات این هتل شامل: استخر رو باز، استخر پوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی میباشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. هتل رادیسون جزء هتل های زنجیره ای است. در کشور های ارمنستان گرجستان هم تحت همین نام فعالیت میکنند.

رزرو تور استانبول هتل رادیسونرزرو تور استانبول اتاق هتل رادیسونرزرو تور استانبول اتاق هتل رادیسون

هتل آجیا استانبول

هتل آجیا مانند یک عمارت سنتی عثمانی است. اتاق های این هتل با تزئینات خاص منحصر به فرد لذت اقامت در این هتل چندین برابر می کند. دسته بندی اتاق های این هتل 5 ستاره خاص سوئیت های لوکس و استاندارد تقسیم می شوند. این هتل با امکانات فوق العاده ای که دارد نسبت به بقیه هتل های 5 ستاره قیمت مناسب تری دارد که شما میتوانید با یک رزرو هتل استانبول یا رزرو تور لحظه آخری این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید.

رزرو تور استانبول ساختمان هتل آجیارزرو تور استانبول اتاق هتل آجیا

هتل فور سیزن

هتل فور سیزن یک هتل 5 ستاره واقعی و فول امکانات است که علاوه بر اینها ویژگی دیگر این هتل فاصله کم آن تا مرکز شهر است. این هتل در کناره تنگه بسفر قرار دارد و ساختمان این مجموعه متعلق به قرن نوزدهم و مربوطه به دوره عثمانی می شود، قبل این که ساختمان تبدیل به هتل شود کامل بازسازی شده است و دارای معماری خاص و شیکی است. امکانات این هتل شامل: رستوران، تراس، استخر سرپوشیده، سالن ورزش و… است.

رزرو تور استانبول هتل فور سیزن رزرو تور استانبول هتل فور سیزن

هتل چیراغان پالاس

یکی دیگر از کاخ های عثمانی که اقامتی سلطنتی برای گردشگران و مهمانان خود فراهم کرده کاخ چراغان پالاس است. این هتل زیبا جزء هتل های لوکس استانبول است. با رزرو تور در سایت های تور 24 میتوانید این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنید. این هتل در منطقه بشیکتاش قرار دارد و مشرف به تنگه بسفر است. این هتل در بخش اروپایی بسفروس قرار دارد.

رزرو تور استانبول اتاق چیراغان پالاسرزرو تور استانبول رستوران هتل چیراغانرزرو تور استانبول هتل چیراغان

هتل سوهو هوس

این هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید استانبول نزدیک است. هتل سوهو هوس یک هتل 5 ستاره کامل هم از لحاظ خدمات و امکانات است. اتاق ها سبکی مدرن و جدید دارند. این ساختمان قبل از تبدیل شدن به یک هتل 5 ستاره  به عنوان سفارت آمریکا از آن استفاده میشده و قبل آن به عنوان خانه یک کشتی ساز قدرتمند. این هتل جزء زیباترین هتل های استانبول است.

رزرو تور استانبول ساختمان هتل سوهو رزرو تور استانبول هتل سوهو

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *