رزرو تور آنتالیا به همراه سواحل زیبا

رزرو تور آنتالیا

معرفی سواحل آنتالیا

آنتالیا جزء زیبا ترین شهر های ساحلی است که سالانه گردشگران زیادی به آنجا سفر می کنند. یکی از جاذبه های گردشگری خود شهر آنتالیا است و گردشگران به دلیل سواحل زیبا این شهر به آنجا سفر میکنند. شما میتوانید در سایت های تور 24 با رزرو تور آنتالیا خاطره ای زیبا در سواحل آنتالیا برای خود رقم بزنید و لذت ببرید. در این مقاله میخواهیم چندتا از بهترین سواحل آنتالیا را معرفی کنیم.

ساحل لارا

لارا جزء اون ساحل هایی است که اگه یک روز کامل در آنجا بمانید، از ماندن در آنجا سیر نمی شوید. این ساحل جز لیست برترین ساحل های کشور ترکیه است. ویژگی های ساحل شامل باشگاه های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است. ساحل لارا منطقه ای پوشیده از ماسه های سفید رنگ است. مساحت ساحل لارا حدود 450 هکتار است و بیشتر هتل های مجلل آنتالیا در نزدیکی ساحل قرار دارند.

معمولا بعضی تور های سایت های تور 24 که تعدا زیادی نمانده که ظریفتشان تکمیل شود به صورت تور لحظه آخری با تخفیف باور نکردنی ارائه میشوند.

ساحل چیرالی

ساحل چیرالی جزء معروف ترین ساحل ها است که در منطقه تاریخی قرار دارد. در کنار این ساحل تعدا زیادی هتل و خانه درختی وجود دارد که شما برای استراحتگاه میتوانید از آنها استفاده کنید. ساحل چیرالی میتوان مانندی بهشتی دور افتاده توصیف کرد که در آنتالیه واقع شده است. چشم انداز زیبای کوهستان سنگ های زیبای ساحلی و آب تمیز و شفاف آن باعث زیبا شدن این ساحل شده است. در این ساحل امکانات تفریحات ورزشی وجود ندارد. یکی از جاذبه های ساحل چیرالی صخره های همیشه شعله ور هستند. که آن را chimaria می نامند و فرهنگ و تاریخی غنی پشت این سنگ ها است.

میتوانید با کارشناسان های تور 24 درباره رزرو تور آنتالیا تماس حاصل کنید تا تور مد نظر خود را با قیمت مناسب انتخاب کنید.

ساحل الیمپوس

این ساحل در جنوب آنتالیا قرار دارد. شما میتوانید با انتخاب تور آنتالیا به ساحل سفر کنید و از اقامت خود لذت ببرید . این ساحل کوچک میان جنگل های صنوبر و باغات میوه و مزارع کشاورزان قرار دارد. که زیبایی این ساحل را چندین برابر کرده است. در این ساحل انواع امکانات وجود دارد مانند هتل های آپارتمانی و درختی، رستوران های مختلف و کافی شاپ و….

رزرو تور آنتالیا

در آنتالیا سواحل مختلفی و متعددی وجود دارد که یکی از دیگری سخت تر است و نمی شود از این زیبایی ها دست کشید شما میتوانید با انتخاب تور آنتالیا به چندین ساحل زیبای این شهر بروید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *