دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی

با سفر به کشور امارات و شهر دبی، تفریحات لوکس و لاکچری در انتظار شما هستند. یکی از تفریحات پر طرفدار دبی بازدید از دلفیناریوم است. اگر دوست دارید درباره این مکان بی نظیر اطلاعاتی به دست بیاورید، لطفا تا انتهای این پست همراه ما باشید.

دلفیناریوم دبی

درباره دلفیناریوم دبی

دلفیناریم دبی نزدیک شهر کودکان ساخته شده است. این مجموعه 5000 متر مساحت دارد و در سال 2008 اغاز به کار کرده است. در این مجموعه میتوانید دلفین های پوزه بطری را تماشا کنید. در کنار دلفین ها، فک های آبی، طوطی های گرمسیری و پرندگان عجیب را تماشا کنید. این مجموعه به عنوان بزرگ ترین دلفیناریوم خاورمیانه شهرت جهانی یافت و در طول یک ماه میزبان40 هزارمیهمان است

دلفیناریوم دبی

رقص دلفین ها در دلفیناریوم دبی

مهم ترین بخش نمایش برای دلفین ها است. دلفین ها می رقصند، شنا می کنند، بازی می کنند. دلفین های آموزش دیده، هر کار می کنند تا خاطره ای بی نظیر برای شما رقم بزنند. سالن نمایش ظرفیت 1250 نفری دارد. تماشاچیان در صورت تمایل می توانند با دلفین ها شنا کنند. در هر روز تنها 8 نفر می توانند برای شنا به استخر دلفین ها بروند. اگر دوست دارید از این مجموعه آبی دیدن کنید، در زمان رزرو تور دبی از اینجا فراموش نکنید. 

دلفیناریوم دبی

یک روز پر هیجان در دلفیناریوم دبی

در این مجموعه امکانات مهیج برای بازی وجود دارد:

  • آینه های مارپیچی
  • سینماهای چند بعدی
  • واقعیت مجازی
  • ترامپولین

از بازی هایی هستند که روزی به یاد ماندنی برای شما می سازد.

خرید سوغات از مجموعه دلفیناریوم دبی

یکی از امکانات بی نظیر این مجموعه فروشگاه کادویی است. این فروشگاه یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغات است. این مجموعه رنگارنگ بسیار وسوسه انگیز است.

فودکورت مجموعه تفریحی دبی

فود کورت این مجموعه برای رفع خستگی انتخاب درستی است.  در این فودکورت می توانید انواع فست فود و نوشیدنی ها را با کیفیت بالا خریداری کنید.

هزینه بلیط دلفیناریوم دبی

هزینه بازدید از این مجموعه 30 درهم امارات است و ساعات بازدید از این مجموعه 10 صبح تا 8 شب می باشد.

در آخر …

اگر به دبی سفر کردید حتما به دلفیناریوم سر بزنید. این مجموعه آبی می تواند روزی پر هیجان برای شما بسازد. ما سعی کردیم نمایش دلفین ها و بازی ها را به شما معرفی کنیم. از امکانات این مجموعه هم بگوییم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *