خوشمزه گردی در شهر مشهد

خوشمزه گردی در شهر مشهد

بیاید با خودمان صادق باشیم. چه کسی است که عاشق شکم گردی و تجربه طعم های جدید را نباشد. اگر شما هم جز این گروه هستید، خواندن این مقاله خوشمزه را از دست ندهید. میتوانی با تهیه تور مشهد به بهترین رستوران های مشهد سر بزنید. چرا که در این شماره از مجله خبری گردشگری” های تور “به سراغ خوشمزه گردی در مشهد رفته ایم و می خواهیم شما را با بهترین رستوران های مشهد آشنا کنیم.

تور مشهد و تجربه سفری به یاد ماندنی با های تور

سفر به مشهد در تمامی فصل های سال امکان پذیر است و شما می توانید در هر زمانی بلیط بگیرید و به این شهر زیبا سفر کنید. شما با رزرو تور مشهد تنها به مکان های زیارتی سر نمی زنید؛ بلکه به بازدید جاذبه های دیدنی مراکز خرید پر طرفدار و حتی رستوران های درجه یک مشهد می روید. می توانید برای رزرو آنلاین تور به سایت های تور مراجعه کرده و مقدمات یک سفر بی نظیر را در پاییز 1400 برای خود مهیا کنید.

رستوران پسران کریم حرف اول را می زند

بزارید با شما صادق باشم. نمی شود به مشهد سفر کنید، اما یک وعده خود را در این رستوران نگذرانید. رستوران پسران کریم یکی از معروف ترین رستوران های شهر مشهد می باشد و برای بومیان مشهد نیز بسیار شناخته شده و محبوب است. پرسنل این رستوران همگی مجرب و حرفه ای بوده و غذای شما را با بهترین کیفیت و گرم سرو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: مشهدگردی یک روزه

رستوران پسران کریم غذای بیرون بر هم تحویل می دهد. پس اگر نمی خواهید در فضا های شلوغ غذای خود را میل کنید ، می توانید با همان کیفیت در بیرون از رستوران تحویل بگیرید و تجربه ای خوشمزه برای خود بسازید. شیشلیک که از غذا های سنتی مشهد به شمار می رود و آوازه اش تمام دنیا را گرفته است، یکی از غذا های این رستوران می باشد که سر آشپز این رستوران بسیار در پخت آن ماهر می باشد.

خوشمزه گردی در مشهد مقدس

شعبه های رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم سه شعبه در شهر مشهد دارد ،که شما می توانید به هر کدام از این شعبه ها مراجعه کنید و توقع بهترین کیفیت داشته باشید.

خوشمزه گردی در تور مشهد
شعبه مرکزی: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22، انتهای کوچه، سمت راست
شعبه خیام : مشهد مقدس، انتهای خیابان خیام شمالی، مجتمع مروارید
شعبه دانشگاه : مشهد مقدس، خیابان دانشگاه، مجتمع آلتون

رستوران ارم شاندیز و شیشلیک شاندیز

همه مسافران به مجرب بودن رستوران ارم شاندیز در پخت شیشلیک واقف هستند. اما در این بخش از توضیحات می خواهیم به منوی خوش رنگ و عطر این رستوران بپردازیم؛ که در آن انواع کباب های ایرانی جایگاه ویژه ای دارند و همچنین طرفداران مخصوص خود را می طلبد. پس اگر عاشق غذا های کبابی هستید؛ رفتن به این رستوران را از دست ندهید. پیشنهاد های تور به شما عزیزان بعد از ماجراجویی در منطقه ییلاقی شاندیز مراجعه به رستوران ارم شاندیز می باشد.

ارم شاندیز و خوشمزه گردی در مشهد

بیشتر بخوانید: لذیذ ترین غذاهای خیابانی ترکیه

آدرس رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز از دو بخش رستوران و سالن تشریفاتی تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفته است و شما بسته به علاقه خود می توانید انتخاب کنید به کدام سالن بروید.

ارم خوشمزه گردی در مشهد
آدرس رستوران ارم : مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز
شماره تماس : 985134284000

خوشمزه گردی در ارکیده سیاه

اگر طرفدار غذا های دریایی، ایتالیایی گیاهی و پاستا هستید، ارکیده سیاه مخصوص شما است. معماری این رستوران بسیار خاص و جالب است و به شما حال خوب را هدیه می دهد. منو رستوران ارکیده سیاه غذاهای محبوب زیادی دارد؛ پاستا پستو یا برنج ریزوتو میگو از غذا های محبوب این منو می باشد. همچنین می توانید از پیتزا و لازانیا این رستوران نیز بچشید.

منوی خوشمزه ارکیده و خوشمزه گردی در ارکیده سیاه

ارکیده سیاه کجاست ؟؟

ارکیده سیاه در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و شما می توانید با انواع وسایل حمل و نقل به راحتی به این رستوران بروید.

رستوران ارکیده گزینه ای برای خوشمزه گردی در مشهد
آدرس ارکیده سیاه : مشهد مقدس، خیابان خیام، فرهاد 25
شماره تماس : 05137626283

لیالی لبنان و طرفداران خوشمزه گردی

رستوران لیالی لبنان انتخاب بسیاری از مسافران و بومیان مشهد می باشد. در منوی این رستوران شاورمای گوشت و مرغ حمص بعلبکی گوشت و مرغ از محبوب ترین غذا های این رستوران می باشد. شما می توانید به این رستوران بروید و کمی از غذاهای فرهنگ لبنانبی را در مشهد بچشید.

منو لیالی لبنان و خوشمزه گردی در مشهد

آدرس لیالی لبنان

رستوران های لبنانی شعبه های مختلفی در مشهد دارند که در بلوار وکیل آباد و دیگر مناطق دیگر قرار گرفته اند اما لیالی لبنان در خیابان بهجت قرار گرفته است.

خوشمزه گردی در مشهد و رستوران لبنانی
آدرس لیالی لبنان مشهد : مشهد مقدس، خیابان بهجت، بین بهجت 2 و 3
شماره تماس رستوران : 05132222115

در آخر ….

مردم مشهد علاقه زیادی به خوشمزه گردی دارند و در این شهر پر از مغازه های خوشمزه قرار گرفته است. شما می توانید با خرید تور مشهد به زیارت بروید و روز خود را با یک وعده خوشمزه به پایان برسانید. شما می توانید برای خرید تور مشهد به های تور مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. همچنین می توانید با مراجعه به رزرواسیون “های هتل” برای رزرو هتل مشهد در نزدیکی هر کدام از رستوران هایی که مدنظرتان است، اقدام کنید.

سایت “های تور” و “های هتل” در تمامی ساعات شبانه روز آماده کمک رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

کلمات مرتبط

لیست رستوران های مشهد ,بهترین رستوران سنتی مشهد ,بهترین کافه رستوران های مشهد ,بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم ,رستوران لاکچری مشهد ,رستوران مشهد وکیل آباد ,رستوران های سنتی مشهد ,بهترین رستوران های طرقبه مشهد

2 دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *