جذاب ترین بوتیک هتل ها در دنیا

افراد زیادی طرفدار سفر های لاکچری و خاص هستند. اما گاهی ما لوکس بودن را به زرق و برق محدود می کنیم و فکر می کنیم، هتل هایی که بسیار تجملاتی هستند هتل های لوکس به شمار می روند. در این مقاله قصد داریم به سراغ هتل های خاص برویم که شاید اسمشان کم به گوشمان بخورد. در این مقاله هتل هایی هدف ما می باشند که اقامتی باور نکردنی را برای مسافران خلق می کنند. برای آشنایی با جذاب ترین بوتیک هتل ها دنیا با همراه باشید .

بوتیک هتل چیست ؟؟

قبل از معرفی بوتیک هتل های خاص بهتر است بدانیم که بوتیک هتل ها چه نوع هتل هایی می باشد و مسافران باید از آنها چه انتظاراتی داشته باشند. بوتیک هتل ها اقامتگاه هایی جذاب با طراحی خاص و کم نظیر می باشد. در این هتل ها بیشتر افرادی اقامت می کنند که می خواهند از هتل خارج نشوند به استراحت بپردازند. به عبارتی بوتیک هتل ها انقدر جذاب و بکر هستند که دلتان نمی آید از آن بیرون بیاید.

دکوراسیون بوتیک هتل ها بسته به مکان قرار گیری هتل متفاوت است. بسیاری از این هتل ها طراحی نچرال و طبیعی دارند و بسیاری با عتیقه های چند صد ساله دیزاین می شوند. بهتر است اینگونه بگویم طراحی هتل بوتیک ها از قانون خاصی پیروی نمی کند. یکی از سیاست های ای نوع از هتل ها قربانی نکردن  کیفیت به کمیت می باشد. در این هتل ها شما کیفیت را در تمام اجزا تشکیل دهنده تماشا خواهید کرد. امکاناتی و خدماتی که به شما ارائه می دهند همگی با کیفیت و درجه یک می باشد .

بوتیک هتل ها توانسته اند بسیار محبوب شوند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. مشتریان این هتل ها افرادی با در آمد خوب می باشند. همچنین سالمندان و زوج های جوان بسیار علاقه مند به اقامت در این هتل ها هستند این هتل ها ویژگی های خاصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

جذاب ترین بوتیک هتل ها

هتل گیراف مانور

هتل گیراف مانور به هتل زرافه ها شناخته می شود. این هتل در کنیا قرار گرفته است و جز هتل های گرانقیمت به حساب می آید. مساحت هتل 12 هکتار می رسد مسافران زیادی سالانه به این هتل می روند و تعطیلات خود را می گذرانند. زرافه ها در کنار انسان ها درحال زندگی هستند و حضورشان تجربه یاد ماندنی را رقم می زند.

هتل غار مترا سسی

غار مترا در ایتالیا واقع شده است این هتل جزء سازه های تاریخی می باشد و دو نوع اتاق دارند که در هنگام رزرو می توانید انتخاب کنید، اتاقتان در غار باشد و یا بالکن داشته باشد سادگی و طراحی هتل می تواند هرکسی را شیفته خود کند. اتاق های هتل همگی دارای تهویه هوا تلوزیون ماهواره می باشد.

هتل هیدروپولیس

هتل هیدروپلیس که در دبی قرار گرفته است این هتل آرزو همیشگی بشر را بر آورده کرده است. اتاق های این بوتیک 20 متر زیر دریا قرار گرفته است برای رفتن به این اتاق ها کافی است سوار ترن زیر دریایی شوید و دنیای زیر آب ها را تجربه کنید. مساحت هتل با مساحت هاید پارک لندن یکی می باشد .

هتل حبابی جذاب ترین بوتیک هتل ها در دنیا

هتل حبابی در ایسلند قرار گرفته است. اقامت در این هتل مانند رویا می ماند اتاق های هتل حبابی از نیم کره ها با طراحی و مقیاس خاص تشکیل شده اند. تا سرمای ایسلند را حس نکنیم. اقامت در این اتاق ها میتواند ما را از تمام دقدقه های روز جدا کند و معنای طبیعت ببرد .

هتل کیمالا سرسبز ترین بوتیک هتل ها 

هتل کیمالا در تایلند قرار گرفته است. این هتل که به اتاق های رومانتیک محبوب است و طرفداران جوان زیادی دارد. اتاق های هتل کیمالا سقف هایی به شکل قارچ دارد و جنس سازه ساختمان از چوب می باشد. همچنین ابگرم یکی از ویژگی های خاص این هتل می باشد. بوتیک هتل کیمالا در بالای تپه ها قرار گرفته است و دور تا دور آن از درخت های نخل پوشیده شده است.

در آخر …

اگر شما هم دلتان می خواهد از شلوغی شهر ها به دور باشید و تعطیلاتی آرام بگذرانید و یا می خواهید برای ماه عسل به مکانی بکر خلوت و البته رمانتیک بروید گزینه هایی که به شما معرفی کردیم می تواند بی نظیر باشد.

تیم های تور از وقتی که برای این مقاله گذاشتید متشکر است و آرزوی بهترین ها را برای شما دارد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *