جاذبه های توریستی مشابه دبی و ایران

سفر کردن با مشکلات اقتصادی امروزه به خارج از ایران کار بسیار سختی می باشد و هزینه بسیار زیادی به همراه دارد. دبی پایتخت کشورامارات هر ساله میزبان مسافران زیادی می باشد؛ این کشور در آن سوی آب های خلیج فارس قرار گرفته است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری بسیاری را برای توریستان در نظر گرفته است بسیاری از این جاذبه های ایران و دبی مشابه سازی هم می باشند. در این مقاله قصد داریم جاذبه های توریستی مشابه دبی و ایران بپردازیم و شما را با این مکان ها آشنا کنیم.

البته لازم به ذکر است که نمی توان تفریحاتی را که در ادامه با آنها آشنا می شویم را با هم مساوی دانست چرا که موقعیت هر کشور از نظر فرهنگ ها، محدودیت ها و… متفاوت است اما سفر به شهر های ایران می تواند سفر با کیفیت بالا و هزینه ای معقول برای ما بسازد.

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی بزرگ ترین دلفیناریوم در جهان می باشد. دراین پارک دلفین ها و خوک های آبی آماده اجرا نمایش هستند. شما در این مجموعه می توانید آنها را تماشا کنید، لمس کنید و حتی با آنها شنا کنید. در مجموعه دلفیناریوم دبی شما می توانید برای کودکتان جشن تولد بگیرید، به سینما 5 و 7 بعدی بروید و حتی به سراع تماشا پرندگان بروید. در این پارک انواع پردندگان از نژاد های مختلف نگه داری می شوند که می توانید با آنها عکس بگیرید.

دلفیناریوم دبی

برای آشنایی بیشتر با دلفیناریوم دبی به این مقاله سر بزنید.

دلفیناریوم کیش

دلفیناریوم کیش در سال 1390 شروع به کار کرد این پارک انواع گونه های گیاهی و پرندگان را نگه داری می کند و همچنین استخری برای نمایش دلفین ها را تهیه دیده است. حیوانات آبزی مختلفی مانند: دلفین ها، شیر های دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی و پنگوئن در این پارک نگه داری می شوند و رد حال آموزش دیدن هستند. این پارک دارای سالن آمفی تائتر و کنسرت می باشد. لازم به ذکر است که کنسرت ها و جنگ های خنده بسیاری در این سالن ها اجر داشته اند.

دلفیناریوم کیش

سافاری در دبی

یکی از جذاب ترین تفریحات در هر نقطه از جهان فعالیت های خاص در کویر می باشد. شتر سواری، سافاری، اقامت در خیمه ها و تماشای ستاره های کویر ازتفریحات این منطقه به حساب می آید. دبی به دلیل طرفداران زیاد این تفریح تور هایی را برای عرضه این تفریح طراحی کرده است و هر ساله توریستان زیادی به تجربه این موقعیت می روند.

سافاری در دبی

سافاری در کویر های ایران

از جمله جاذبه های توریستی مشابه ایران و دبی می توان به سافاری در کویر اشاره کرد. ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود کویر های زیادی مانند: کویر لوت، ریگ جن، بیایان مرنجاب، کویر مرکزی و…. را دارد. به همین دلیل تور های کویر نوردی بسیاری را برگزار می کند. با شرکت در این تور ها می توانید سافاری ها اقامت در شب های کویر تماشا ستاره و… را تجربه کنید.

سافاری در کویر های ایران

پارک های آبی در دبی

پارک های آبی سر باز در دبی طرفداران زیادی پیدا کرده است. سوار بر سرسره های سرعتی در رطوبت هوای دبی می تواند یکی از بهترین تفریحات در دنیا باشد. پارک آبی دبی بهترین مکان برای تجربه هیجان روی سرسره های مرتفع و بازی های ریسک پذیر می باشد.

پارک های آبی در دبی

پارک آبی در ایران

ایران پارک های آبی مختلفی را در شهر های مختلف مانند: تهران، رامسر، مشهد، تبریز، اهواز و کیش دارد. پارک آبی سر باز ایران در کیش واقع شده است  اوشن پارک با مساحتی نزدیک به 6 هکتار در جزیره کیش قرار گرفته است. این پارک آبی بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی وپیاده سازی شده است.

پارک آبی در ایران

برای آشنایی با تفریحات جزیره زیبا کیش به این مقاله سر بزنید.

در آخر …

سفر کردن کار بسیار سختی نیست !!! کافی است با هدف تجربه دیدن چیز های جدید سفر کنید. سفر در ایران با موقعیت ها، فرهنگ ها و آب و هوا های مختلف می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. در این مقاله سعی کردیم چند تا از جاذبه های توریستی مشابه دبی و ایران را به شما معرفی کنیم. رزرو تور آنلاین می تواند همراهی خوب در سفر باشد. برای رزرو تور کیش و همچنین رزرو تور دبی می توانید به سایت های تور مراجعه کنید. تیم های تور با پشتیبانی شبانه روزی همراه شما عزیزان می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *