تور جزیره کیش، همه چیز درباره جزیره

تور کیش

قبل از رزرو تور کیش باید درباره این جزیره اطلاعات کافی داشته باشید تا به مشکل موجه نشوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. کیش جزیره ای در دل دریا است و جزء زیبا ترین جزایر استان هرمزگان است که آن را مروارید خلیج فارس مینامند. گردشگران ، در آسیای جنوبی بعد از دبی و شرم الشیخ در مصر سومین مقصد پر طرفدارشان کیش است. این جزیره منطقه آزاد است و گردشگران خارجی برای ورود به جزیره نیازی به دریافت ویزا ندارند. طبق آخرین سرشماری که در سال 1395 انجام شد جمعیت جزیره بالغ بر 39853  نفر است که در جزیره ساکن هستند. مساحت جزیره بالغ بر 90 کیلومتر است و در زمان قدیم به نام (قیس) آن را می شناختند. برای رزرو تور جزیره کیش و تور داخلی و خارجی میتوانید به سایت های تور 24 بروید.

تور کیش جزیره کیش

آب و هوای کیش

کیش هوای گرم و مرطوبی دارد و بارندگی های آن در ماه های زمستان رخ می دهد. به همین دلیل بهترین تایم برای سفر به جزیره کیش اوایل دی تا اواخر دی است. اما خیلی ها در اردیبهشت به کیش می روند چون هنوز رطوبت هوا زیاد نشده. و افراد زیادی هم به دلایل مختلف در تابستان سفر میکنند در بعضی سالها هوای جزیره در فصل تابستان همچنان خنک است و به دلیل تفریحات آبی متعدد گرمای هوا را تا حدی کاهش می دهد. می شود چنین گفت که جزیره کیش یک جزیره 4 فصل است.

تور کیش                               آب و هوای کیش

سوغات جزیره کیش

ماهی جنوب  و غذاهای دریایی از سوغات قدیمی و سنتی جزیره هستند، شکلات و قهوه جزء سوغات محبوب جزیره محسوب می شوند چون میتوان این موارد را از دیگر شهر های با قیمت ارزان تر تهیه کرد.

غذای محلی کیش                                   ماهی گیری کیش

رزرو تور کیش در سایت های تور 24

فرهنگ مردم کیش

به اهالی جزیره کیش کیشوند می گویند، دشداشه، لباس بلند پوشش مردان محلی آنجا است. اهالی جزیره عید قربان و عید فطر را جشن میگیرند. بخشی از مردم جزیره جز بومی ها هستن و فرهنگ آنها مانند مردم هرمزگان و بوشهر است.

روستای باغو قدیمی ترین روستا در این جزیره است. شغل بومی های این منطقه ماهی گیری، دامپروری، دریانوردی، صید ماهی و بازرگانی است.

روستای باغو                               مردم بومی کیش

هتل های کیش

در کیش گزینه های زیادی برای اقامت وجود دارد که شامل هتل، ویلا، آپارتمان وجود دارد. این اقامت گاه ها قیمت های متفاوتی دارند. برای آشنایی با هتل های کیش میتوانید از وبلاگ hihotel دیدن کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *