تفاوت تور لحظه آخری و معمولی در چیست؟

شاید شما هم زمانی که قصد سفر با تور مسافرتی را دارید، درباره تور لحظه آخری کلماتی شنیده باشید. ما در مقاله تفاوت تور لحظه آخری و معمولی در چیست؟ قصد داریم درباره تفاوت تور لحظه آخری و تور معمولی مطالبی را برای شما فراهم آوریم تا بتوانید هنگام رزرو تور با واژه های مربوط به تور آشنا شوید.

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری برای تور های اعمال می شود که نیازمند ویزا نباشند و یا اینکه ویزا سفر برای یک مدت کوتاهی صادر شود. آزانش ها برای اعمل تور های لحظه آخر می بایست شرایطی را دارا باشند که یکی از آن شرایط را می توان چارتر نمودن پرواز های مختلف می باشد. آژانس های مسافرتی برای پرکردن جای خالی صندلی ها در پرواز ناچار به کاهش قیمت می باشند تا بتوانند مسافران خود را جذب نمایند.

به طور کلی می توان بیان نمود که یکی از مزایایی که تور لحظه آخری برای مسافران در برخواهد داشت، خرید تور مسافرتی با قیمت مناسب تر می باشد از همین رو آژانس ها هم با اعمال این تخفیف دچار ضرر کمتری خواهند شد. مسافران با خرید تور های لحظه آخری می توانند در این شرایط اقتصادی به صرفه تر سفر کرده و هزینه سفر خود را کاهش دهند.

رزرو تور، تور لحظه آخری

در سفر هایی که مسافران خرید تور لحظه آخری را انجام می دهند نگران هیچ گونه کمیت خدمت رسانی نباشند. زیرا تور های لحظه آخری هیچ تفاوتی با تور های معمولی نداشته و فقط به دلیل فروش سریع تر تور، مجبور به کاهش قیمت آن از طرف آژانس های مسافرتی خواهند شد.

تور معمولی

در تور معمولی و رزرو تور، مسافر محدودیت زمانی برای انتخاب و رزرو سریع تور را ندارد و می تواند با کمی تامل و با قدرت انتخاب بالا برای رزرو تور خود تصمیم بگیرد. این موضوع بر عکس تور های لحظه آخری بوده که می بایست هر چه سریع تر اقدام به رزرو آن تور نماید زیرا به دلیل محدود بودن تعداد تور های لحظه آخری، امکان رزرو شدن سریع آن ها وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه با تور لحظه آخری

در ادامه مقاله تفاوت تور لحظه آخری و معمولی در چیست؟ می توان یکی از گزینه های مهمی که موجب صرفه جویی در هزینه با تور مسافرتی خواهد شد را انتخاب تور های لحظه آخری برشمرد. همانطور که در مطالب فوق بیان نمودیم، آژانس های مسافرتی به دلیل فروش تور مسافرتی خود مجبور به اعمال تخفیف گاها تا 70 درصد به مسافران می باشند تا بتوانند فروش حداکثری تور خود را انجام دهند.

به عنوان مثال اگر قصد سفر داخلی را دارید و به دنبال سفری خاطره انگیز به جزیره زیبایی کیش هستید. رزرو تور کیش گزینه مناسبی برایتان خواهد بود تا ضمن اقامت در بهترین هتل های کیش از جاذبه های گردشگری متعدد این نقطه زیبا از کشور عزیزمان بهره مند شوید. تور لحظه آخری کیش امکان یک سفر ارزان و به صرفه را در داخل کشور برای مسافران به ارمغان می آورد.

تور لحظه آخری کیش

پس اگر هدف شما صرفه جویی در هزینه سفر است، انتخاب و خرید تور لحظه آخری گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. اما حتی اگر با تور لحظه آخری نیز قصد سفر دارید، حتما جوانب مختلف و خدماتی که تور مورد نظر برای مسافران در نظر گرفته است مطلع شوید و با اطلاعات کامل عزم سفر نمایید.

های تور در راستای امر خدمت رسانی به مسافران و فراهم آوردن لذت خوش یک سفر داخلی و خارجی با تور های لحظه آخری امکان یک سفر به یادماندنی را برای شما فراهم می آورد. با رزرو تور لحظه آخری از خدمات متعدد تورها در سفر بهره مند شوید.

یک دیدگاه

  1. تور لحظه آخری خیلی بهتر از تور عادی هست. چون هم هیجان داره و هم اینکه خیلی قیمتش پایین تره. به نظر من که خیلی به صرفه تره و میتونیم بهترین هارو اونجا پیدا کنیم مخصوصا تور لحظه آخری کیش خیلی مناسبه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *