بهترین هتل های سه ستاره حوالی میدان تکسیم

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

یکی از مهم ترین ویژگی ها در زمان رزرو هتل، نزدیکی به اماکن تفریحی است. اگر هتلی را که انتخاب می کنید، دور اماکن گردشگری باشد، شما باید هر روز مسافت، زمان و هزینه زیادی را خرج کنید، تا به مقصد مورد نظر برسید. میدان تکسیم استانبول یکی از میدان های معروف استانبول می باشد، که گردشگران زیادی به این میدان می آیند. در حوالی این میدان فروشگاه های بزرگ، کافی شاپ های متعدد و رستوران های زیادی قرار دارد.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

هتل لیوا سوئیت، پانصد متری میدان تکسیم

هتل لیوا در پانصد متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل به خیابان استقلال هم بسیار نزدیک است. یکی از ویژگی های مثبت این هتل پرسنل ان هستند که به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند. یکی دیگر از مزیت این هتل سوئیت های اقامتی است که گردشگر می تواند خود آشپزی کند. اما این هتل بوفه صبحانه تالار پذیرایی را هم در اختیار مسافر خود قرار میدهد. این هتل جز هتل های ارزان استانبول به شمار می آید.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیمهتل سانتا لوسیا، هتلی با امکانات عالی در میدان تکسیم

یکی دیگه از هتل های سه ستاره با امکانات عالی سانتا لوسیا می باشد. این هتل در نزدیک میدان قرار دارد. این هتل با خیابان استقلال تنها 5 دقیقه فاصله زمانی دارد. از امکانات این هتل اینترنت رایگان است. این هتل سه ستاره می تواند اقامتی راحت برای شما رقم بزند.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیمهتل کوئنتو، بهترین هتل میدان تکیسم

هتل کوئنتو بهترین هتل میدان تکسیم به شمار می آید. رستوران این هتل می تواند با هتل های چهارستاره رقابت کند. این هتل راحتی را برای بیماران کم توان و ناتوان سالمندان در نظر گرفته است. در این هتل می توانید وعده صبحانه خود را در اتاق سرو کنید. این هتل به برج گاتالا 2 کیلومتر فاصله دارد. اقامت در این هتل خاطره ای به یادماندنی برای شما ثبت می کند.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

هتل زوریخ و دوچرخه سواری دور میدان تکسیم

یکی دیگر از هتل میدان تکسیم زوریخ می باشد. این هتل تا میدان تکسیم تنها 600 کیلومتر فاصله دارد. یکی از ویژگی های این هتل که دلیل محبوب شدن آن هم است، منظره ای رو به تنگه بسفر می باشد. این هتل خدمات دوچرخه سواری و کتابخانه را هم به مسافران خود ارائه می کند. در رستوران این هتل منوی غذا های اروپایی و ترکی و دریایی وجود دارد.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

هتل تکسیم استاردر میدان تکسیم

نزدیک ترین هتل به خیابان استقلال و میدان تکسیم، هتل تکسیم استار می باشد. این هتل بی نظیر با خیابان استقلال دو دقیقه پیاده روی دارد. این هتل با دید باز به تنگه به سفر بسیار محبوب شمرده می شود. در این هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو می شود. در این هتل امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده حمام بخار ماساژ را ارئه می دهد.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

هتل اف اس

این هتل با بیست اتاق اماده میزبانی از مسافران و توریست های ایرانی می باشد. این هتل تا برج گاتالا تنها 18 دقیقه فاصله زمانی دارد. از امکانات خوب این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24، ساعته تهویه مناسب اشاره کرد.

هتل های 3 ستاره میدان تکسیم

در آخر …

هتل های سه ستاره انتخاب خوب برای یک سفر ارزان است. اگر درسفر می خواهید برای استراحت به هتل برگردید و تمیزی هتل برای شما مهم است، به دنبال رزرو هتل 3ستاره در استانبول باشید. برای رزرو تور استانبول به سایت های تور مراجعه کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *