بهترین مقاصد گردشگری ایران ، تجربه سفری بی نظیر

کشور پهناور ایران با دارا بودن مناطق بکر در نقاط مختلف از شمال تا جنوب و شرق تا غرب، مقاصد گردشگری دیدنی برای مسافران خواهد بود. تور های گردشگری به شهر های داخلی ایران، دنیایی از زیبایی ها و طبیعت بکر و چهارفصل را رو به سوی چشمان گردشگران خواهند گشود. در این مقاله از های هتل قصد داریم به معرفی بهترین مقاصد گردشگری ایران بپردازیم.

بهترین مقاصد گردشگری ایران، تور مشهد

مشهد

یکی از محبوب ترین شهر های ایران که مقصد گردشگری مسافران زیادی در داخل کشور به شمار می آید، شهر مشهد در شرق کشور می باشد. حرم مطهر امام رضا در قلب این شهر قطب اصلی جذب مسافران و تورهای گردشگری بوده و موجب شده تا مشهد جزء بهترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار آمده، همچنین یک سفر زیارتی، سیاحتی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

در این شهر علاوه بر حضور پربرکت بارگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا می توانید از سایر جاذبه های گردشگری و جاذبه های تفریحی متعدد موجود همچون پارک ملت، پارک کوهسنگی، پارک وکیل آباد و … همچنین انواع موزه ها دیدن نمایید. مراکز خرید متعدد موجود در شهر مشهد یکی دیگر از جاذبه های این شهر به شمار می آید.

رزرو تور مشهد، بهترین مقاصد گردشگری ایران

جزیره زیبای کیش

جزیره کیش واقع در آب های نیلگون خلیج فارس با دارا بودن امکانات و جاذبه های گردشگری متعدد جزو بهترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می آید. مسافران و گردشگران می توانند با رزرو تور کیش ضمن اقامت در بهترین هتل های جزیره کیش از هتل های پنج ستاره کیش همچون هتل ترنج کیش و هتل های ساحلی این جزیره مانند هتل مارینا پارک کیش از تفریحات مختلف موجود در کیش استفاده نمایند.

سفر به کیش جزو سفرهای لوکس در داخل کشور به شمار می آید، مسافران با استفاده از تفریحات دریایی همچون جت اسکی، پاراسل، غواصی و … می توانند لذت یک سفر به یادماندنی را در این جزیره تجربه کنند.

بهترین مقاصد گردشگری ایران، رزرو تور کیش

جزیره قشم

دومین جزیره بزرگ در داخل کشور عزیزمان را می توان جزیره قشم نام برد، در مقاله معرفی بهترین مقاصد گردشگری ایران این جزیره جزو این گروه بندی قرار گرفته است. جزیره قشم هر ساله پذیرای مسافران و تورهای گردشگری متعددی از داخل کشور بوده که با دارا بودن امکانات فراوان و جاذبه های گردشگری بالا سفری خوش را برای مسافران فراهم می آورد.

با سفر به جزیره قشم بدون شک مسافران لیستی از جاذبه های گردشگری قشم در اختیار خواهند داشت تا در برنامه گشت و گذار خود از آن ها دیدن نمایند. جنگل های حرا، مراکز خرید جزیره قشم، جزیره هنگام، درگهان، تماشای دریای زیبای خلیج فارس و … نمونه ای جاذبه های این جزیره نیلگون در خلیج فارس به شمار می آید.

تور قشم، معرفی بهترین مقاصد گردشگری ایران

انتخاب یک تور گردشگری مناسب علاوه بر اقامت در بهترین هتل های شهر مقصد، امکان بازدید از سایر جاذبه های گردشگری را در مقصد گردشگری شما برایتان مهیا خواهد ساخت. های تور در راستای رفاه حال گردشگران با معرفی تورهای گردشگری و تورهای لحظه آخر سفری خوش و به یادماندنی را برای شما مهیا خواهد ساخت. با های تور می توانید رزرو تور کیش، رزرو تور مشهد، رزرو تور قشم که از جمله بهترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می آیند، را انجام دهید و سفری لذت بخش را در این مناطق از کشور تجربه کنید.

2 دیدگاه

  1. به نظرم اگه تبریز رو هم داخل متن قرار میداد خیلی عالی میشد. چون هم خیلی دیدنیه و هم خیلی اثار باستانی زیبایی داره.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *