بهترین مراکز خرید در دبی

بهترین مراکز خرید در دبی

دبی را همه به ساختمان های بلند، غذاهای لاکچری، ماشین های با کلاس و بهترین مراکز خرید خاورمیانه می شناسند. اکثر اجناسی که در مراکز خرید دبی برای فروش هستند جز اجناس مارک و برند روز دنیا هستند و شما خریدی که دارید یک خرید با کیفیت است. به همین دلیل هنگام رزرو تور دبی نگران این نباشید که سوغاتی که با خود بر میگردانید بی کیفیت است. در این مقاله قصد داریم کسانی که قصد رفتن به دبی را دارند با چندین مرکز خرید معروف آشنا کنیم.

اوت لت ویلج خاص ترین مرکز خرید دبی

این مرکز خرید در جاده جبل علی شهر دبی است. معماری این مرکز خرید به شکل معماری کلاسیک اروپایی است که نظرات را به سمت خود جذب می کند. این مرکز خرید از یک استان تاریخی به نام توسکانی در ایتالیا الهام گرفته شده است. اوت لت ویلج حدود 450 برند تجاری بین المللی در آن فعالیت می کنند. که می توانید از آنها خرید کنید.

در این مر کز خرید تفریحات برای دوست داران غذا، که غذا برایشان سرگرمی است و کودکان بازیگوش وجود دارد. لازم به ذکر است از تمام هتل های موجود در دبی سرویس رفت و برگشت به این مرکز خرید وجود دارد.

اوت لت ویلج بهترین مراکز خرید در دبی

دراگون مارت بزرگترین بهترین مراکز خرید در دبی به سبک چینی

چین علاوه بر محصولات متنوعی که تولید می کند. محصولات با کیفیتی هم دارد که در سطح دنیا برند هستن. در بیابان های دبی اژدهایی وجود دارد که در آن انواع انواع اجناس چینی را پیدا می کنید. ساختمان دراگون مارت به شکل اژدها ساخته شده و از انواع پوشاک تا انواع مصالح ساختمانی در این مجموعه خرید و فروش می شود. دراگون مارت ئر جاده العین قرار دارد و با تاکسی می توانید به آنجا بروید.

هنگام رزرو تور دبی توجه داشته باشید که اکثر خدمات دولتی و سرویس ها این شهر به صورت آنلاین است و شما با نصب اپلیکشین های مخصوص می توانید به آنها دسترسی داشته باشید مانند درخواست تاکسی.

دراگون مارت داخل بهترین مراکز خرید در دبی

دراگون مارت بیرون بهترین مراکز خرید در دبی

اوت لت مال دبی اولین اوت لت خاورمیانه

اگر به فکر یک خرید اقتصادی و مناسب هستید ما اوت لت مال دبی را معرفی می کنیم. اجناس برندی که در فروشگاه ها قدیمی شده اند یا دیگر مد روز نیستند با تخفیف های 40 تا 90 درصدی در این مرکز خرید به فروش می رسند. در این مرکز خرید 1200 شعبه از برند های بین المللی سطح دنیا قرار دارد که از پوشاک تا اجناس الکترونیکی در آن قرار دارند. همچنین در آن شهر بازی قرار دارد که بدون پرداخت هزینه کودکان شما می توانند از آن استفاده کنند. اوت لت مال در جاده العین قرار دارد که به راحتی با تاکسی و اتوبوس می توانید به آنجا بروید.

اوت لت مال بهترین مراکز خرید در دبی

دبی مال عظیم ترین و بهترین مراکز خرید در دبی

در بلند ترین برج دنیا مرکز خرید بزرگی وجود دارد که هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. دبی مال در سال 2008 با هزار فروشگاه افتتاح شد و از آن هنگام فروشگاه هایش را به 200 هزار رسانده است. دسترسی به برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال بسیار راحت است و شما می توانید در هر هتلی که اقامت دارید راحت به آنجا بروید.

در بزرگترین برج دنیا علاوه بر بزرگترین مرکز خرید دنیا تفریحات هیجان انگیزی برای همه بازدید کنندگان دارد. آکواریوم، سینماهای VIP، زمین بازی یخی و انواع رستوران ها بین المللی برای انواع ذاعقه ها با منو های متنوع. شیرینی فروشی های زیادی هم در دبی مال قرار دارد که جز بهترین ها در دنیا هستند.

بزرگترین آکواریوم جهان بهترین مراکز خرید در دبی

دبی مال بهترین مراکز خرید در دبی

رزرو تور دبی

در دبی بازار ها و مراکز خرید فراوانی از بهترین برند ها با بهترین قیمت های دنیا وجود دارد که شما می توانید می توانید از طریق رزرو تور دبی و تماس با مشاوران hitour24 از آنها مطلع شوید، توجه داشته باشید که با رزرو تور دبی شما می توانید از اکثر مرکز خرید ها و بازار های سنتی و مدرن دبی دیدن کنید. در این مقاله 4 تا از بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کردیم که می توانید به آنجا ها بروید و خرید کنید. هنگام رزرو تور دبی دقت داشته باشید که به چه مراکز خریدی می روید.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *