بهترین زمان سفر به آنتالیا

رزرو تور آنتالیا در کشور ایران آمار بالایی را به خود اختصاص داده است. کشور ترکیه که شهر آنتالیا در آن واقع است. به دلیل اقامت آسان و نزدیکی به ایران مورد توجه قرار گرفته است. اما یکی از سوال‌های اساسی مردم این است، که بهترین زمان سفر به آنتالیا چه موقع می‌باشد؟

شهر آنتالیا با برخورداری از سواحل زیبا و آرام، بناهای تاریخی، طبعیت بکر چشم نواز، آب و هوای عالی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های شیک ویژگی‌های یک سفر خارجی را داراست. علاوه بر این در شهر آنتالیا مراکز بازی و سرگرمی بسیاری وجود دارد که ساعات خوش و بیاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین طبیعی است که تور آنتالیا پر طرفدارترین تور خارجی باشد.

آژانس گردشگری “های تور” با برخورداری از انواع تورهای خارجی به خصوص و تور آنتالیا لحظه آخری در خدمت شما خواهد بود.

آب و هوای شهر زیبای آنتالیا

یکی از مهم‌ترین مسائل قبل از سفر اطلاع از آب و هوای شهر یا کشوریست که قرار است به آن سفر کنیم. اطلاع از آب و هوا به ما کمک می‌کند، تا بدانیم بهتر است، در چه فصلی سفر خود را برنامه ریزی کنیم و چه لباس‌هایی برداریم. اطلاع از آب و هوا نیز به مسافر این امکان را می‌دهد تا با تفریحات، فستیوال‌ یا جشنواره‌های مربوط به آن فصل آشنا گردد.

آنتالیا شهری ساحلی است که دارای آب و هوای شرجی و مرطوب می‌باشد. نزدیکی به دریای مدیترانه سبب شده است که تابستان‌های این فصل گرم و شرجی و زمستان‌های آن بارانی باشد. اما بهترین زمان سفر به آنتالیا فصل بهار می‌باشد.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

برای داشتن یک سفر رویایی زمان سفر بسیار مناسب اهمیت دارد. زیرا بعضی از افراد تحمل هوای گرم یا سرد را ندارد و در نتیجه سفری لذت بشخی را نخواهند داشت. بنابراین قبل از سفر بهتر است که از زمان مناسب و یا فصول متناسب برای سفر به آن منطقه آگاه شد.

همانطور که گفته شد بهترین زمان سفر به آنتالیا در فصل بهار یعنی ماه آوریل میلادی می‌باشد. ماه آوریل از 12 فروردین تا 10 اردیبهشت را هجری شمسی را تحت پوشش قرار می‌دهد. یکی از انتخابات هوشمندانه برای داشتن سفری خارجی در تعطیلات عید نوروز، رزرو تور آنتالیا است.

در این زمان هوای آنتالیا بهاری و معتدل است. شرایط برای شنا در دریا و انواع تفریحات دریایی  در این فصل مناسب است. در این فصل شهر حال و هوای خاصی دارد. به طوری که انواع توریست‌های خارجی از اقسام و نقاط کشور را می‌توانید ببینید.

البته لازم است بدانید سفر در ماه‌های تابستان نیز طرفداران خاص خود را دارد. افرادی که علاقه مند به خرید از فروشگاه‌ها هستند. یا قصد آفتاب گرفتن و سپری کردن روزهای آفتابی را دارند نیز مناسب است. چنانچه در شهری سرد سیر ساکن هستید و به دنبال آفتاب طلایی و سواحل آرام هستید. بهترین زمان سفر به آنتالیا برای شما فصل تابستان است.

مسئله قابل توجه دیگر این است که شهر آنتالیا در فصل زمستان نیز معمولا به دلیل تخفیفات ویژه هتل‌ها، مراکز تجاری و برگزاری فستیوال‌ها تورسیت‌ها را به خود جذب می‌کند. زیرا منبع اقتصادی کشور ترکیه قطب گردگشری می‌باشد.

جهت رزرو تور می‌توانید به آژانس مسافرتی “دامون گشت قرن” مراجعه کنید و از اپراتورهای مجموعه ما راهنمایی بگیرید. برای اطلاع از رزرو تور آنتالیا لحظه آخری و ارزان قیمت نیز از سایت گردشگری “های تور” دیدن فرمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *