بهترین رستوران های دبی کدام اند؟

بهترین رستوران های دبی

در یک شهر توریستی معمولا علاوه بر جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارا بودن رستوران های مجهز با منوی غذایی متنوع و خوشمزه از ویژگی های جذب گردشگر در آن شهر به شمار می آید، شهر توریستی و گردشگری دبی واقع در امارات متحده عربی سالانه با جذب تعداد بالایی از گردشگران نقطه جذب توریست در آب های خلیج فارس به شمار می آید. با معرفی بهترین رستوران های دبی در این مقاله می توانید قبل از رزرو تور دبی با انواع این رستوان ها آشنا شده و یک سفر لذت بخش را در این شهر تجربه کنید.

بهترین رستوران های دبی

رستوران های لوکس دبی

اگر قصد رزرو تور دبی دارید، بدون شک کسب اطلاعاتی درباره رستوران های این شهر کمک بزرگی به شما برای صرف وعده های غذایی خود در رستوران های این شهر خواهد داشت تا بعد از گشت و گذاری در دبی بتوانید با نوش جان کردن غذاهای خوشمزه در رستوران های معروف سفری به یادماندنی را تجربه کنید. از جمله رستوران های لوکس شهر دبی می توان به رستوران Tom & Serg و رستوران La Petite Maison و رستوران TOMO با چشم اندازی کامل از دبی و رستوران لا پاریلا اشاره کرد.

رستوران Tom & Serg

قبل از رزرو تور دبی همیشه به دنبال رستوران های عالی در دبی باشید تا بتوانید برای گشت و گذار در این شهر و تست غذاهای خوشمزه از رستوران های لوکس این شهر بهره مند شوید. رستوران Tom & Serg را می توانید از بین انواع رستوران های لوکس این شهر انتخاب کنید و از غذاهای متنوع آن میل کنید. در کنار غذاهای خوشمزه می توانید از دیگر خدمات این رستوان همچون اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، دسترسی صندلی چرخدار و امکان پرداخت هزینه با استفاده از کارت‌های اعتبار و دیگر خدمات این رستوران بهره مند شوید. هزینه متوسط غذاهای این رستوران و طعم خوش غذا های آن مناسب برای تمام اقشار پیشنهاد می شود.

رستوران Tom & Serg

رستوران La Petite Maison

این رستوران فرانسوی را می توانید در لیست بهترین رستوران های دبی جستجو کنید و با برخورداری از دکوراسیون بسیار جذاب و مدرن همچنین کیفیت غذایی عالی سفر رویایی تری را تجربه کنید. غذاهای این رستوران را می توانید از حدود 1000درهم برای دو نفر سفارش دهید که این بسته به نوع و میزان غذایی که می خواهید متفاوت است. با سفارش نخودفرنگی، گوجه و ریحان، صدف و کیک پنیر خوش مزه ترین وعده غذایی خود را در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران La Petite Maison

رستوران TOMO

در رستوران tomo می توانید در یک منظره و چشم انداز عالی غذاهای مختلف بین المللی و انواع پیش غذا همچنین غذا های ژاپنی را نوش جان کنید، اگر مزه غذا و منظره عالی رستوران در شهر دبی برایتان حائز اهمیت است پیشنهاد ما طعم بی نظیر غذا های این رستوران می باشد.

رستوران TOMO

رستوران لا پاریلا

اگر در جمیرا این خیابان معروف و دیدنی دبی قدم گذاشته اید، رستوران معروف و پرطرفدار اسپانیایی لا پاریلا را از یاد نبرید، می توانید در این رستوران بی نظیر انواع غذاهای گریل و کباب شده را نوش جان نمایید. همچنین مزه انواع غذاهای دریایی، غذاهای گیاهی ویژه گیاهخواران را در رستوران هتل جمیرا بیچ سفارش دهید.

هشت پای لذیذ غذای معروف رستوران لا پاریلا به شمار می آید که می توانید در این رستوران در کنار انواع غذاهای دریایی، استیک ها نوش جان کنید.

رستوران لا پاریلا

با رزرو تور دبی و انواع تور های گردشگری در های تور می توانید سفر به تمامی مناطق توریستی دور دنیا را تجربه کنید. با معرفی بهترین رستوران های دبی می توانید از گشت و گذار در جزیرهو امکان گردشگری و تفریحی در کنار انواع رستوران های لوکس بهره مند شوید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *