بازدید از جاذبه های گردشگری انتالیا با تور انتالیا

انتالیا-1

برنامه ریزی در سفر نه تنها شما را معذب نمی کند، بلکه باعث می شود بدون فشردگی و سختی به تمام تفریحات خود برسید. شهر آنتالیا بزرگترین شهر ساحلی مدیترانه شناخته می شود و هرساله مسافران زیادی به این مقصد سفر می کنند و تعطیلات لاکچری خود را می گذرانند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، به شما پیشنهاد می کنم با این مقاله همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا بشوید.

انتالیا-1

زمان ایده آل برای سفر به آنتالیا

سفر هفت روزه یک سفر ایده آل به آنتالیا میتواند باشد این زمان نه انقدر کم است که برای تفریحات خود فشردگی داشته باشید و نه انقدر زیاد است که حوصله تان سر برود .

سیده شهری در کنار ساحل مدیترانه

سیده شهری در کنار ساحل مدیترانه است این شهر از معروف ترین جاذبه های شهر آنتالیا میباشد. این شهر که به معنای درخت انار است، جاذبه های دیدنی نظیر تئاتر، ساحل شرقی، آبشار ماناوگات، غارهای دودنسیک و تالار اپولو دارد شما میتوانید یک روز از سفر خود به این شهر بروید و از تمام مکان های دیدنی اش بازدید کنید.

انتالیا-2

پارک ملی کاراتپه

این پارک یکی از مهم ترین بازمانده های اصیل ترکیه می باشد. اسم این پارک به معنی تپه سیاه است در این پارک مجسمه هایی از گاو ها، شیر ها و حتی انسان ها است که حتما از آن ها بازدید کنید. مجسمه ها در گذر زمان صدماتی دیده اند، اما بازدید از مجسمه ها خارج از لطف نیست.

انتالیا-3

در سفر خود بازدید از موزه ها را ازدست ندهید

در سفر خود تماشای موزه ها را به فراموشی نسپارید. موزه ها از اصلی ترین ارکان برای آشنایی با فرنگ بومی آن منطقه در گذشته است. در آنتالیا موزه های زیادی قرار دارد. موزه های:

  • باستان شناسی
  • مینی سیتی
  • خانه آتاتورک
  • سونا اینان کرک
  • موزه زیر آبی
  • موزه کاشی
  • موزه زیست شناسی

شاید در سفر خود وقت نکنید به تمام موزه ها سر بزنید، اما طبق سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و چند ساعت در گذشته غرق بشید.

خانه آتاتورک مرد بزرگ ترکیه

این خانه متعلق به مصطفی کمال آتاتورک موسس ترکیه بوده است. این مرد در ترکیه مرد بزرگی می باشد. تمامی اسباب این خانه را به شکل موزه در امده است. در این خانه شما سبک زندگی این مرد بزرگ را می بینید این خانه از سال 1984 به موزه تبدیل شد است. در این موزه شما می توانید عکس ها، سخنرانی های مرتبط به آتاتورک، روزنامه های مرتبط را ببینید.

انتالیا-4

ساحل کمر،ساحل پاک آنتالیا

یکی از ساحل های آنتالیا که در تور آنتالیا  قرار دارد، بازدید از ساحل کمر است. این ساحل پاک ترین ساحل شهر آنتالیا شناخته شده است. به همین دلیل است که در ین ساحل پرچم آبی نصب شده است و این عنوان را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است. بازدید کننده های این ساحل به تماشای غروب می نشینند و خورشید را بدرقه می کنند.

انتالیا-5

مسجد مراد پاشا

مسجد مراد پاشا مسجدی برای دوران عثمانیان است که در سال 1570 ساخته شده است. این مسجد جز زیبا ترین مسجد های عثمانیان و ترک های سلجوقی می باشد. این مسجد 3 گنبد دارد.

انتالیا-6

آبشار دودن

آبشار دودن از چشمه ای به نام پینارباشی سرچشمه می  گیرد. این آبشار به دریای مدیترانه متصل می شود. این آبشار یکی از آبشار های پر بازدید شهر آنتالیا می باشد. حتما برای بازدید به این آبشار بروید.

انتالیا-7

آکواریوم آنتالیا

اکواریوم آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی قرار دارد. این اکواریم چند بخش دارد مانند: اقیانوسی، جنگل بارانی، ناحیه برفی که هرکدام مختص جانوران و گیاهان بومی خود می باشد. در این اکواریوم 40 اکواریوم 131 متر تونل اکواریومی قرار گرفته است. که یکی از بزرگ ترین اکواریوم ها به حساب می اید.

انتالیا-8

آخر …

در این مقاله چند جاذبه دیدنی در شهر آنتالیارا به شما معرفی کردیم. اگر شما مشتاق به بازدید از شهر زیبا و ساحلی آنتالیا هستید، برای رزرو تور انتالیا و رزرو هتل در آنتالیا به سایت های تور مراجعه کنید.

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *