هتل دیوان استانبول ، تجربه اقامت در قلب استانبول

مجله گردشگری های تور، امروز به سراغ معرفی یک هتل 5 ستاره در قلب استانبول رفته است. هتل دیوان استانبول از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. شما با اقامت در این هتل می توانید از بهترین امکانات بهره مند شوید. هتلی لوکس و زیبا دیوان استانبول برای آشنایی با این هتل پنج ستاره تا انتهای این پست همراه ما باشید.

تور استانبول و اقامت در هتل دیوان استانبول

اتاق های هتل دیوان

شما با رزرو هتل دیوان استانبول بیشتر در اتاق خود حضور پیدا می کنید ، پس اتاقی با طراحی و چیدمان خوب همراه با امکانات استاندارد می تواند یکی از بهترین ویژگی های یک هتل باشد. اتاق های هتل دیوان همگی بزرگ هستند، معماری استفاده شده در این هتل از فرهنگ سنتی ترکیه الهام گرفته شده است و با مدرنیته آمیخته شده است. شما در اتاق ها امکاناتی نظیر : تهویه مطبوع، مینی بار، میز و صندلی، فضای نشیمن، حمام اختصاصی، به همراه سشوار و لوازم بهداشتی، تلوزیون ال سی دی را مشاهده خواهید کرد.

اتاق های هتل دیوان

رستوران هتل 5 ستاره دیوان استانبول

رستوران هتل دیوان با نام دیوان پاب فعالیت می کند ؛ شما در این رستوران منوی کامل از غذا های اصیل ترکیه و بین الملل را خواهید دید، که مطابق با ذائقه خود غذایتان را میل می کنید. اما اگر عاشق غذا های مدیترانه ای هستید، می توانید در دستوران دیوان لوکانتا بروید. این هتل همچنین رستورانی با منوی غذا های ژاپنی نیز دارد که نام رستوران مارومی می باشد.

رستوران هتل 5 ستاره دیوان استانبول

مجموعه ورزشی کامل در هتل دیوان

اگر اهل ورزش هستید و یا ورزش باعث می شود انرژی بیشتری برای گشت و گذار داشته باشید. خبری خوب برای شما داریم، شما می توانید به مجموعه ورزشی هتل دیوان بروید. به شما پیشنهاد می کنیم، بعد از شنا کردن در استخر هتل حتما، حمام ترکی و یا سونا بخار را تجربه کنید. در مجموعه ورزشی هتل شما می توانید از انواع ماساژ و اسپا بهره مند شوید.

مجموعه ورزشی کامل در هتل دیوان

رزرو تور استانبول

سفر کردن با تور ها هم به نفع شماست و هم به نفع جیب شما است. چرا که با رزرو تور استانبول در هزینه ها بسیار صرفه جویی می کنید و یا نیازی نیست مدام در حال برنامه ریزی باشید که به کدام جاذبه های گردشگری برویم؟ و یا کدام رستوران را برای صرف ناهار انتخاب کنیم. شما با رزرو تور آنلاین استانبول می توانید در زمان اقامت خود در استانبول همه جاذبه های گردشگری استانبول را ببینید و در دفتر خاطرات خود خاطره ای ثبت کنید.

تور استانبول و اقامت در هتل دیوان استانبول

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل دیوان استانبول

هتل دیوان در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است و دسترسی را برای گشت و گذار در شهر برای شما بسیار راحت می کند. شما می توانید با سرویس های هتل و یا وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به گشت و گذار بپردازید. در ادامه چند جاذبه گردشگری نزدیک به هتل را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاخ دلما باغچه

کاخ دلما باغچه در فاصله 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. معماری این کاخ بسیار اغراق شده می باشد. نمونه آثار هایی مانند کاخ دلما باغچه در ترکیه بسیار کم پیدا می شود. کاربری این کاخ امروزه موزه ملی نقاشی است، که هر ساله توریستان زیادی به این موزه می آیند و آثار مشهور معروف هنرمندان را تماشا می کنند و با یک فنجان قهوه این مکان را ترک می کنند.

کاخ دلما باغچه در نزدیکی هتل دیوان استانبول

مسجد اباصوفیه

مسجد اباصوفیه که به گونه ای از نماد های شهر استانبول شناخته می شود و در فاصله 5 کیلومتری از هتل دیوان قرار گرفته است. مسجد اباصوفیه در قبل به عنوان کلیسا فعالیت می کرده است اما سلطان محمد دوم در دوران سلطنت خود دستور داد که کلیسا را به مسجد تغییر کاربری دهند. این مسجد در سال 1985 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. شما با رزرو هتل استانبول حتما به تماشای این مسجد خواهید رفت.

مسجد اباصوفیه در نزدیکی هتل دیوان استانبول

در آخر …

در این مقاله سعی کردیم هتل دیوان استانبول را به همراه جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل را به شما معرفی کنیم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون “های تور برای رزرو تور استانبول اقدام کنید و سفری خاطره انگیز و لاکچری را تجربه کنید. تیم پشتیبانی های هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *